![]() |
| ||||||||
| Хронологiчно | ||||||||
| Загалом месаг : 1746455 на 10957 сторiнках. Поточна сторiнка : 62. |
Сторiнки : |
Enot [Останнi 20 месаг]
№ 1744015 вiд 2026-03-22 14:09:41
Електроавто в часи потрясінь це хуйня. Чим складніші технології, чим більше залежність від інфраструктури, тим менш пристосовані вони для складних часів. Навіть зараз, коли в нас взимку включали світло на 2 години на добу, то яка на хуй Тесла? Які електромобілі? Де ви їх будете заряджати? А от акумулятори місткі, довговічні, які зараз є на ринку, вони дійсно для побуту важлиаі, а їх поєднання з сонячними чи вітровими батареями збільшує автономність і може допомогти перебути важкі часи, якщо вони не триватимуть занадто довго.
PEPSI (Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1744014 вiд 2026-03-22 14:06:18
ви зрозумієте, що програли АІ лише тоді, коли на прохання
“Аліса, постав будильник на 7 ранку”,
вона відповість - “А хер тобі”
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1744013 вiд 2026-03-22 14:02:02
Я зараз хотів було сюди запоститу коротке вью якоїсь розумої американської професорки з історії, яка порівнювала хід інформаційної революції 15-16 століть, коли Ґутенберг винайшов друкарську машину (пресс) і спосіб друкувати тиражувати тексти і інформаційної революції 20-21 століть, коли винайшли компьютери, персональні компьютери, потім інтернет, смартфони, хмарні технології.
(Випадково видалив те відео із закладок в Твіттері, тому не можу дати джерело на професорку. Це для мене трагедія :)
Але суть в тому, шо технічна революція вона наступає не відразу, але як послідовність конкретних успішних стадій, які роблять ту чи іншу технологію щоразу більшу аудиторію.
Ремісник-ювелір Ґуттенберг коли винайшов друкарський прес (там був використаний прес на гвинті, для вичавлювання вина), надрукував біблію, ніхто не міг купити, і взнати що воно таке. У тому Майнці не було ніякої можливості розповсюдити технологію
Банк, де Ґуттенберг позичав гроші, забрав той прес і технологію виготовлення літер за борги, і продав чи передав у Венецію.
У Венеції велике торгівельне і ремісниче місто, метрополія торгівельна місцеві чуваки швидко опанували це діло, стали центром книгодрукування, Венеційці придумали як можна швидко друкувати і переплітати книжки, при чому маленького кишенькового форматів.
У Венеції надрукували незабаром 300 біблій і продали їх біблії на кораблі торгівельні 300 кораблів. І так венеційці то швидко поширили по світу книжки. АЛе і то ще була не революція. Коли вже зрозуміли шо то таке і по містах стали робити свої видавництва і друкарні, от тільки тоді вже пішов процес. і клієнти друкарства вже рахувалися сотнями тисяч, але це зайняло десь 50-60 років від винайдення друкарського верстату в місті Майнц в 1450 році.
Це ми говоримо не про технічу революцію, але саме про інформаційну революцію яка схожа дешо на ІТ. Тут теж зайняло приблизно 50-60 років серії успішних винаходів і адаптацій продукта і технологій до світу.
Enot [Останнi 20 месаг]
№ 1744012 вiд 2026-03-22 13:51:18
Церква не заперечувала того, що Земля кругла. Це чорний піар пізніших часів. А Джордано Бруно спалили за єресь, а не за наукові погляди. Він був містик з досить дивними уявленнями про світ, тому він досі не реабілітований Церквою
sk [Останнi 20 месаг]
№ 1744011 вiд 2026-03-22 13:24:57
про джордано бруно цікаво
якби пам'ятник йому не поставили на місці спалення, так би і залишився рандомним ноу-неймом. його ж не одного спалювали за всіляки накові “єресі”?
це до речі до розвитку науки в європі коли її накрила “релігіозне мракобєсіє”
до речі. там же цікава історія що “офіційно” церква заперечила те що земля крутиться навколо сонця років на 15 пізніше після спалення бруно...
тобто, раніше, були поодинокі фріки, яких заставляли відмовитись від “єресі”, як галілей. правда вибор так собі. або голову відрубають, або “мамой клянись” що сонце крутиться навколо землі...
і от коли тих “наукових фріків” стало забагато, церква вирішила “узаконити” цю справу. не робиратись з тими фріками, робити суди, “просити” відмовитись... ну тобто час витрачати. прийшов розказувати що сонце в центрі - одразу спалюємо чи рубаємо голову. що плєбєс попросить...
sk [Останнi 20 месаг]
№ 1744010 вiд 2026-03-22 13:02:48
Voxa
№ 1744007
так. електро-авто - це у світлі скорого армагедону
коли будуть знищені всі логістичні ланцюжки
і ти 10 років їздив на дешевому бензі-дизелі, і в якийсь момент того бензу не стає (ми це вже проходили), або він є по ціні 10* (і при розвалі управління в країні навколо бензоколонок - кримінал, без калаша не заправишся)....
а у тебе є “палатка” у лісі із сонячними панелями. вжє “легше” ніж без цього. а якщо електро-авто - то взагалі “білою” людиною станеш
от як раз куба виживає за допомогою китайців
“поганий” трамп перекрив доступ шарової нафти на острів. немає чим виробляти електрику
прийшов “добрий” сі - і на шару роздав сонячні панелі
пишуть що вже кубинці генерують в піку 1 гвт - а-ля один атомний реактор...
sk [Останнi 20 месаг]
№ 1744009 вiд 2026-03-22 12:57:17
ще один вимір про “бульбашку” ші
--------
Pornography generates $100 billion in revenue a year worldwide, twice as much as AI.
Jen [Останнi 20 месаг]
№ 1744008 вiд 2026-03-22 12:50:35
дуже класне інтерв'ю Вороніна:
https://www.dynamomania.com/news/806026-prezhde-chem-osuzhdat-ordeca---posmotrite-na-sebya-voronin---o-vojne-razryve-s-dinamo-moskva-i-liverpule
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1744007 вiд 2026-03-22 12:49:44
sk
№ 1744005
якшо абстрагуватись від нинішньої ебаніни ім. Трампа, то в світі повно нафти, видобуток її відносно дешевий, і та кількість, шо всь світ її здатен видобувати на зараз, просто без надривів і розширення, більше ніж потрібно для всіх авто-літаків-параходів.
Електро-кар цікаво, але зручність-економіка використання шкутильга :)
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1744006 вiд 2026-03-22 12:43:28
che7
№ 1744001
ти не плутай, мана і здоров'я, то різні характеристики :)
і відповідають за різне
sk [Останнi 20 месаг]
№ 1744005 вiд 2026-03-22 12:41:46
VVV
№ 1744002
про електро-авто
ціна на бенз виросте в 2 рази, і за 3-4 роки побачимо скільки електро-авто з'явиться
з електро-авто є проблема. монополія на виробництво батарей має китай
тому є “обмеження”
і ті списання ярдів авто-концернами, коли вони лізли в електро - частково пов'язані з тим що немає у них замкнутого циклу. немає де батареї брати
ну і також було сподівання на державні компенсації, які трамп похерив...
він же топив за дріл-бейбі-дріл - тому поки він “живий” - реднеки на пікапах будуть голосувати “за своє”
але можна подивитись на китай. шивдкість електризації
якщо ціна за км на електро та бенз майже не відрізняється - то немає сенсу платити за дороже електро-авто
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1744004 вiд 2026-03-22 12:29:21
berehon
№ 1743967
ну все так і не так.
Зміни є, да суттєві, бо просто зручно читать книжку з екрана і мать під рукою всю бібліотеки в будь яку мить.
Але про зникнення того чи іншого виду мистецтв казать за рано. Як і про тотальне домінування ШІ.
Може колись з розвитком технологій ШІ і переможе людину :)
“Где-то там, високо в горах. Нє в нашєм районе!” (с)
До речі про 5 років. Ніхуя за 5 років не буде. Просто і банально - дефіцит виробництва. Просто не справляються. Хто дотичний до цього ринка знає % росту цін кожен місяць на память. І голова Хьюнікс сказав шо така фігня до 2030 точно, не зважаючи на усі зусилля з нарощення виробництва.
А якшо, не дай Бог, китайці йобнуть по Тайваню, то і взагалі незрозуміло коли :(
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1744003 вiд 2026-03-22 12:18:11
я колись читав про Джордано Бруно. Так от згідно реальної історії він до прогрессу ніякого відношення не мав. І у вироку суда згадки про Коперніка немає.
Спалили його за банальну єресь.
Причом, шо цікаво, у самого Бруно є твори про магію і її різновиди :)
VVV [Останнi 20 месаг]
№ 1744002 вiд 2026-03-22 12:11:30
вже всі на електрокари пересіли за 5 років? чи досі тазіків на євро 2-3 70 відсотків ганяє по дорогах? дизелі вже вбили чи автогіганти нові збираються випускати? скільки хонда втратила мільярдів відмовившись від запланованих електромоделей? от десь так буде з ші. ахуєнність на папері розіб'ється об реалії. ші. блядь. розкажіть індусам та африканцям як там все роботи хуяритимуть за них. ага. 5 років, 10. а виявиться що 50-100, та й те не факт, якщо людство самовиїбеться. ми ближче до апокаліпсісу та самознищення, ніж до роботизованої утопії.
che7 [Останнi 20 месаг]
№ 1744001 вiд 2026-03-22 11:49:40
десь бачив/читав, що виживуть ті, хто займається кроссфітом. нє, консєрви, воду та вогнепальну зброю із анлімітед боєприпасами ніхто не відміняв, але як завзятому кроссфітеру це мені додає +5 до мани здоровя. ще б навчитися паяти/варити та читати ел. схєми, розумітися у механіці - і до бою готовий
Enot [Останнi 20 месаг]
№ 1744000 вiд 2026-03-22 11:43:58
Завжди зайвих людей з нижчих класів відправляли на війну, або в колонії, коли ще були вільні землі для заселення. В наш час цю проблему вирішують абортами, пропагандою презервативів та накортизацією молоді з нижчих класів. Цим забезпечується політична і соціальна стабільність, стабільне панування еліти вищих класів, альтернативи їм незвідки взяти, а для низько оплачуваної роботи використовують мігрантів. Однак у випадку масового безробіття, яке торкнеться колишнього середнього класу, стабільності досягти буде складно. Люди яким немає чого робити, знайдуть собі заняття самі. І люди ці переважно з освітою і навичками. Тому буде цікаво в будь-якому випадку. Підозрюю що ШІ-світ по пизді піде навіть якщо його таки вдасться створити, і Третя світова не зможе завадити.
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1743999 вiд 2026-03-22 11:23:13
Похорон Патріарха Філарета гарно все це виглядає, коли духовенство в білих шатах. На Першому наживо транслюють.
sk [Останнi 20 месаг]
№ 1743998 вiд 2026-03-22 11:19:59
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach)
№ 1743996
ну, люди без роботи - це трохи нагадує перед-умови хрестових походів, чи першої світової
забагато стало людей, яким “нічого робити”
тому, при правильній організації, можно організувати “на дєло правєдноє”... тому це ще один виклик людству
на що направити “зайву” людську енергію, щоб не пішли вбивати один одного...
sk [Останнi 20 месаг]
№ 1743997 вiд 2026-03-22 11:18:08
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach)
№ 1743994
так. вирішує головне питання. немає “емігрантів” які б працювали пастухами. десь було в коментарях що у штатах поголов'я корів зменшується через це :)
а так - корівки на “автономному” випасі. думаю що надалі повністю все буде автоматизоване. підійшла до “мілкінг пойнт”, “робот” помив вим'я, підключив апарат. “відмілкував” корову, відпустив пастись далі :)
інші роботи гівно з поля зберуть - щоб потім аграріям продати задорого :)
ще одні роботи планові уколи зроблять :)
але то занадто складно. нам поки що технологія цікава на випадок армагедону, коли життя змусить замість котиків-собачок заводити персональних корів... і от тут та автоматизація ну дуже допоможе :)
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1743996 вiд 2026-03-22 11:15:02
У більш загальному плані, якщо розвиток технологій залишить чималу частку людства непотрібною, чи не слід чекати появи нових луддитів, які ламатимуть ці розумні машини?
sk [Останнi 20 месаг]
№ 1743995 вiд 2026-03-22 11:14:48
з приводу армагендонів, думаю, ми можемо досвідом поділитись...
на перших порах здається що головне щоб було світло. потім “виявляється” що це саме просте що можна “пофіксити”, навіть коли сидиш пів-дня без світла, то головніше вода, тому що є туалети і з ними без води - повна жопа
а якщо три+ дні сидіти “в армагедоні” - то на перше місце виходить тепло. тому що живучи при +10 (чи ще менше), організм переходить в режим “виживання”, вгагалі ні про що думати не можна
тут погоджуюсь з Єнот, природу не обдуриш. не можна жити в пустелі, якщо базові потреби завозяться за 1к км, чи на їх виробництво витрачається купа нафти-електрики... природа колись натякне на те що людство а-хуй-єло. і якщо хтось хоче жити там де природою задумано жити тільки “земляним черв'якам” - то повинна бути одиночна акція в режимі “робінзона”...
взагалі, були теми що третя світова буде “за воду”, але так виглядає що штати все-таки, грають ще не в 3тю світову. все куди вони “несуть демократію” - має купу нафтових ресурсів... так що... чекаємо на розвиток подій
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1743994 вiд 2026-03-22 11:12:25
sk
№ 1743986
Пишеться, що той нашийник фактично виконує функції пастуха, даючи коровам команди з використанням звуку та вібрації. Хз, що скажуть з цього приводу ветеринари - чи безпечно це для коров'ячого здоров'я.
sk [Останнi 20 месаг]
№ 1743993 вiд 2026-03-22 11:07:57
Feodorit
№ 1743988
так а що тут такого що є “сервіс-деск” для 3 тищ авто?
купа випадків коли хтось сідає в таксі, а там хтось наблював, чи залишив підозрілий предмет. і потрібно “вручну” “розрулити”
цікаво просто чи є статистика, к-ть людей в підтримці на к-ть авто що працюють. чи цей рейт змінюється якось?
спитав у ші - на кінець року планують 6-10к авто
і головний стримуючий фактор - це к-ть авто. не встигають виробляти
читав наче хюндай хоче свій іонік-5 виробляти для веймо щоб працювали як автономне таксі...
маск, думаю, давно б вже мав більше автономних тесел. він просто не хоче лідари ставити, розказуючи що людина “працює без лідарів”, тільки з очима та вухами
правильно хтось каже - чому на свої ракети він лідари ставить? :)
у маска позиція що це здорожчує систему та дає ще одну точку відмови...
подивимось через рік-два. як на мене - то це вже відкатана технологія...
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1743992 вiд 2026-03-22 11:04:34
... до 2-2.50 доларів у Каліфорнії.
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1743991 вiд 2026-03-22 11:03:46
Запитав ШІ про опріснення морської води - каже, щоб отримати з неї один кубометр питної води треба витратити трохи більше однієї кВт/години енергії, а загальна вартість коливається дуже сильно - від 0.44 долари за кубометр у саудитів до
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1743990 вiд 2026-03-22 10:55:01
Фулюгани їм ті білі стіни одразу обмалюють фуями та емблемами улюблених команд.
klirik [Останнi 20 месаг]
№ 1743989 вiд 2026-03-22 10:50:23
У німців на стадіонах інновації. Кімната попереднього затримання для хуліганів в недрах стадіону. Це наче під ареною Дуйсбурга
Feodorit [Останнi 20 месаг]
№ 1743988 вiд 2026-03-22 10:34:41
sk № 1743982
для роботи автономних авто потрібно 5ж, точне позиціонування
Що потрібно для автономних авто ми дізнаємось коли зробимо автономне авто.
Ми очікуєм від автономного авто лише здатності їздити як кероване людиною. Людина не має в собі радарів, лідарів, навіть неточного gps, “і купи інших технологій”.
веймо наче останні 5 років кожен рік подвоює к-ть кілометрів що атономні таксі проїжджають...
навряд чи “сира” технологія показувала б такий ріст
тим більше що “пастка однієї помилки” над ними висить
“Alphabet’s self-driving unit Waymo disclosed for the first time that approximately 70 human agents are on duty at any given time to provide guidance to its robotaxis, with “approximately half” of them located in two cities in the Philippines.”
https://eletric-vehicles.com/waymo/waymo-reveals-about-35-philippines-operators-assist-its-robotaxi-fleet/
Enot [Останнi 20 месаг]
№ 1743987 вiд 2026-03-22 10:26:34
До речі процес приведення чисельності населення регіону до природніх ми можемо побачим найближчим часом. На Близькому Сході головний регулюючий фактор - доступ до води, а не до їжі
У відповідь на ультиматум Трампа Іран погрожує атакувати опріснювальну інфраструктуру на Близькому Сході, і це справді велика загроза.
На Близькому Сході зосереджено понад 40% світових потужностей з опріснення води. Це близько 5000 установок. Для мільйонів людей вони є ключовим джерелом питної води, тому їх пошкодження може спричинити гуманітарну кризу в регіоні.
sk [Останнi 20 месаг]
№ 1743986 вiд 2026-03-22 09:39:51
тут пітер тіль інвестує у “ошийник” для корів...
з майбутніми армагедонами прийдеться нам всім виїжджати “в села”, а там жити на повній “атономці”, заводити худобу...
потрібно запам'ятати. цей ошийник сам коровою управляє. ти можеш з телефона команди задавати :)
так би мовити “покемон” версія 2.0 на часи армагедонаhttps://x.com/MilkRoadAI/status/2035510709124059305?s=20
Enot [Останнi 20 месаг]
№ 1743985 вiд 2026-03-22 09:35:11
Відкат у науці і, особливо, в культурі був не внаслідок християнства, а внаслідок Великого переселення народів, які знищили античну цивілізацію. Тому кілька століть довелося надолужувати, ну і населення, звісно, скоротилося, з тих причин що я вище писав. А в часи Джордано Бруно - це самий кінець Середніх віків, рівень цивілізації був вже на такому рівні, який і снитися не міг римлянам, і спалення його жодним чином на прогрес вплинути не могло і не вплинуло. Але є дещо спільне між тими часами, це було аграрні суспільства, переважна більшість населення були селянами, вони забезпечували себе самі, с трудом, в містах жило мало людей, більше просто прогодуватися там не змогли б. Кожна країна, кожен регіон забезпечував себе сам, торгівля йшла тими товарами, яких не можна було виробити на місці. Це сіль, прянощі, шовк, хутро і тому подібне. Але вижити можна було і якщо торгівля занепадала. Зараз така кількість людей що існує забезпечується можливістю глобальної торгівлі. У випадку її переривання, товари фізично не зможуть прийти в регіони що їх потребують, їхнє ж виробництво теж зупиниться при відсутності збуту. Тому економічні і соціальні наслідки Третьої світової можуть бути набагато більшими ніж у війнах 20 століття. Тому що на початку - в середині 20 століття суспільства були значною мірою ще аграрними, більшість людей жила в селах, а міста були порівняно невеликими. В разі чого містяни тікали в село до родичів і могли там перебути важкі часи, навіть коли економіка зупинялася. Зараз так не буде.
sk [Останнi 20 месаг]
№ 1743984 вiд 2026-03-22 09:34:13
коли хуйло йібашить по нашим тец, системам зберігання газу і т. п... не потрібно “писати” що ай-йай-йай. це громадянська інфраструктура, мирні громадяни не при чому
нагадаю що на початку операції по “примушенню мілошевича” до того щоб вивів війська з косова
штати та їх союзники скидали “хитрі” бомби на підстанції, там наче графіт чи якісь провідники викидались в повітря над підстанціями, що викликало коротке замикання...
ну а потім, коли мілошевич “не здвавася” - тупо почали розносити підстанції
це так... зараз із світлом ок, але нам готуватись потрібно (кожен індивідуально)
--------
“If Iran doesn’t FULLY OPEN, WITHOUT THREAT, the Strait of Hormuz, within 48 HOURS from this exact point in time, the United States of America will hit and obliterate their various POWER PLANTS, STARTING WITH THE BIGGEST ONE FIRST…” - President DONALD J. TRUMP
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1743983 вiд 2026-03-22 09:31:11
Philus
№ 1743977 вiд 2026-03-22 06:16:09
https://x.com/i/broadcasts/1yKAPMzlvgWxb?t=Zgro2__wnZNrFMQ4O3txvw&s=09
----
Я тут у поляка вкрав короткий опис про що йдеться
"Ілон Маск розпочинає наступний найбільший виклик у своєму житті.
Terafab – спільний проєкт Tesla, xAI та SpaceX, який має робити те, що ASML та TSMC разом узяті, але на порядок швидше, дешевше та більше.
Мета полягає в досягненні річної (!) обчислювальної потужності (обчислень), що перевищує 1 терават на рік. Вісімдесят відсотків цієї потужності буде використано на космічних серверах, а 20 відсотків - на Землі.
1 терават (тобто скільки щорічно використовуватимуть вироблені там чіпи) становить ~5% від річного споживання енергії всім людством. -"
Може буде так як і з висилкою людей на Марс
sk [Останнi 20 месаг]
№ 1743982 вiд 2026-03-22 09:26:51
Feodorit
№ 1743980
сорі що встряю :)
безос казав про зміни - Gradually, then suddenly)
“відсилка” до класичної фрази у хемінгуея
— Як ти збанкрутував?
— Двома способами, — Поступово, а потім раптово.
для роботи автономних авто потрібно 5ж (швидкий і-нет без затримок), точне позиціонування (зараз, я так розумію точність жпс зросла, тому що супутників більше запустили, а ще 10 років назад вона була 5-10 метрів (для телефонів, можливо девайси в авто мали кращі датчики))
ну і купа інших технологій
веймо наче останні 5 років кожен рік подвоює к-ть кілометрів що атономні таксі проїжджають...
навряд чи “сира” технологія показувала б такий ріст
тим більше що “пастка однієї помилки” над ними висить
це як у авіа. один літак впав. всі літаки цього типу не злітають поки не розберуться у причинах...
так що купа “допоміжних” технології розвивалась потихеньку, поки пазл не склався
так і з рештою технологій буде
sk [Останнi 20 месаг]
№ 1743981 вiд 2026-03-22 09:14:49
Enot
№ 1743979
як сценарій для хоррор-муві - нормально :)
в принципі людство розвивалось теж з “відкатами”
коли християнство “накрило” європу - то пару століть був жосткий відкат в науці. тому що... всіх “умніків” - спалити нафіг, хто такий ваш джордано бруно у порівнянні з новими завітами?
навряд-чи світовий голод буде. сучасні технології допомагають ізраїлю експортувати помідори-огірки...
а от те що світ стане більш “феодальним” - з локальними виробництвами - тут вже й так тренд намітився...
потроху навіть для євро-пузанів доходить, не можна презервативи виробляти тільки в китаї, тому що вони “санкції” можуть ввести в один день
і потім, лікувати венеричні захворювання, пігулки виробляються в індії, ті можуть ввести санкції на другий день...
ну і далі можна згадувати історичні події, коли “імперії” були підкошені хворобами, і “падали” під ударами “варварів”
початок розвалу римської імперії, падіння констандинополя...
щоб далеко не ходити, армію наполеона, коли прийшли на болота, косив тиф
ми тут колись згадували про гаїті - саму бідну та зашкварну країну на зараз. але це була перша країна що виборола незалежність
наполеон хотів подавити повстанців, але його корпус накрила жовта лихоманка, ну і... “всьо”. далі йому було не до того....
це цікаво у контексті того що гаїті тоді виробляло майже весь цукор для франції. і сердній клас вже звик зранку пити чай з цукром. а без цукру наполеон очікував що можуть бути незадоволені. а він же якраз тоді приходив до влади. проводив референдуми (типу ви за те щоб я був “цар”, якщо спрощено)...
ну і так як наполеон був трохи помішаний на науці і нових технологіях, зібрав світил науки, попросив придумати технологію добування цукру з буряка... і вчені дуже швидко щось там придумали, на наст рік франція вирощувала цукровий буряк... ну і ця технологія зробила українця терещенка “цукровим мільйонером”, а україну “житнецею європи” в сенсі цукру...
Feodorit [Останнi 20 месаг]
№ 1743980 вiд 2026-03-22 08:36:58
Philus № 1743969
Автомобілі вже майже автономні.
10 років тому автомобілі вже були “майже автономні” коли я працював з ними в HERE, і кожну суботу сотні майже автономних, але з водієм, виходили на дороги загального користування. І Tesla робили PoC з HERE в 2016-му, не були вражені хоч самі не мали майже нічого на той час. 10 років тому автомобіль сам їхав в попередньо вивчений паркінг і повертався з нього, Waymo через 10 років рухається попередньо вивченою вулицею з тими самими лідарами та радарами.
Я кожен день користуюсь теслою, сиджу в телефоні за кермом.
В нас в телефоні за кермом сидять в автомобілях які не мають навіть driving assistant.
Як власник Tesla що з цього обіцяного Маском 10 років тому в 2016-му ти можеш в 2026-му?
“Ultimately you'll be able to summon your car anywhere … your car can get to you. I think that within two years, you'll be able to summon your car from across the country. It will meet you wherever your phone is … and it will just automatically charge itself along the entire journey.”
“full autonomy all the way from LA to New York, from home in LA to let's say dropping you off in Times Square in New York, and then having the car go park itself, by the end of next year. Without the need for a single touch, including the charger.”
Але Tesla і Waymo це ж не OpenAI, не LLM, не AI сучасності і майбутнього. Що зі створеного LLM, куди трильйони заходять, вражає?
Enot [Останнi 20 месаг]
№ 1743979 вiд 2026-03-22 07:42:38
Розвиток цивілізації зараз забезпечується технологіями і виробництвом яке знаходиться географічно обмежених локаціях. Якщо в результаті збройного конфлікту розхуярять Тайвань, промислові регіони Китаю, Південну Корею, окремі регіони США, наприклад, Кремнієву долину в Каліфорнії, то весь інший світ, який може й не постраждати фізично, але в цивілізаційному сенсі буде відкинутий на 50 років назад. І не буде ніякого ШІ і роботів)). Крім того величезна частина людства не зможе далі існувати, тому що її існування забезпечується глобальною цивілізацією, а при відкаті назад таку кількість людей неможливо буде прогодувати. Наприклад, майже вся Африка залежить від імпорту харчів, населення Африки велике, а прогодувати себе ті країни не можуть. При великому світовому збройному конфлікті переривання товарообороту, руйнування світової економіки призведе до тотального голоду в тих країнах, знищення тамтешніх державних утворень, та масової міграції населення в регіони де можна отримати їжу і землю на який можна прогодуватися, переважно до Європи, звісно. Що буде з в'ялими вестернами коли до Європи прибудуть озброєні голодні африканці ви здогадуєтеся. І це стосується не тільки Африки з Європою. Взагалі кількість населення Землі не може бути більшим ніж дозволяє рівень розвитку виробничих сил.
Philus [Останнi 20 месаг]
№ 1743978 вiд 2026-03-22 06:28:18
2 Philus
№ 1743977
Хай вже зігує, скільки заманеться
Philus [Останнi 20 месаг]
№ 1743977 вiд 2026-03-22 06:16:09
https://x.com/i/broadcasts/1yKAPMzlvgWxb?t=Zgro2__wnZNrFMQ4O3txvw&s=09
А це вже взагалі бімба
Philus [Останнi 20 месаг]
№ 1743976 вiд 2026-03-22 05:20:02
2 LAZY
№ 1743973
Я кожен день користуюсь теслою, сиджу в телефоні за кермом. Їздив на веймо на конференції. Дуже позитивний досвід. А що в тебе за звіт з реального життя? Було б цікаво ознайомитися.
Сторiнки : |