| ||||||||
Хронологiчно | ||||||||
Загалом месаг : 1689228 на 9527 сторiнках. Поточна сторiнка : 5319. |
Сторiнки : |
Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1475087 вiд 2015-03-08 23:12:04
Potim
“РЎ Вашим анал итическим СѓРјРѕРј, Р “оша, Вам нужно работать РІ Р±СЋСЂРѕ РїСЂРѕРіРЅРѕР·РѕРІ”. (СЃ)
olma (Kyiv) [Останнi 20 месаг]
№ 1475086 вiд 2015-03-08 23:11:34
... ал е нема коштів, засобів (часу) щоб проанал ізувати навіть те, що вже якось описане і катал огізоване...
olma (Kyiv) [Останнi 20 месаг]
№ 1475085 вiд 2015-03-08 23:09:33
mitridates
в„– 1475080
----
Круто! На це я можу тіл ьки повторити те, що говорив мій професор з археол огії та те саме тіл ьки трохи інакше Індіана Д жонс у одному з філ ьмів Спіл берга. Археол оги накопал и неймовірну безл іч найцінніших артефактів, ал е нема коштів, засобів (часу) щоб проанал ізувати навіть те, що вже якось описане і проанал ізовано. А чимал о знахід просто тупо не описано.
Якби л юдство не настіл ьки зацікавл ене в цій сфері наукового знання, щоб інвестувати кошти, л юдський потенціал, час etc.
mitridates [Останнi 20 месаг]
№ 1475084 вiд 2015-03-08 23:08:53
balaban
в„– 1475077 РІiРґ 2015-03-08 22:56:19
Ха. Такі речі не те що знаходил и - вони є і їх так багато, що усю теорію походження л юдства треба бул о ще что років тому перегл ядати. Знову - знаю причини, чому це не робил и - від рел ігійних до пол ітичних. А матеріал у - гори. І біл ьшість - не бомба, а незчисл енна купа цвяхів у труну теорії нашого походження, розвитку цивіл ізації тощо...
Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1475083 вiд 2015-03-08 23:07:35
mitridates
Чому? Кажи!!! Д уже цікаво, надзвичайно!!!
Potim [Останнi 20 месаг]
№ 1475082 вiд 2015-03-08 23:07:19
Dimar
в„– 1475078
давай домовимся Раз існазавжди, кидаючий пити ал когол ік, це моя преференція.
можеш вдруге кидатиал когол ь)))
fofonov [Останнi 20 месаг]
№ 1475081 вiд 2015-03-08 23:07:18
itridates
в„– 1475071
Майже всі найдревніши матеріал и кричать - ми мавпам чи то невндерам ніяка не рідня.
Рто какие такие материал С‹? Примерчик какой-РЅРёР±СѓРґСЊ.
Та й до речі - геном зовсім інший.
Что значит другой?
mitridates [Останнi 20 месаг]
№ 1475080 вiд 2015-03-08 23:03:52
olma (Kyiv)
в„– 1475076 РІiРґ 2015-03-08 22:54:44
Так. Знаходил Рё. Р† Р» СЋРґРёРЅРѕРїРѕРґС–Р±РЅС–, С– звірячи. Спочатку відправл СЏР» Рё СѓСЃРµ РґРѕ штабу північно-західної експедиції (Біл РѕРіС–СЂСЂСЏ) Сѓ Симферопол СЊ. Особисто РґРѕ РђСЃРєРѕР» СЊРґР° Щепиньського. Потіс СѓСЃРµ гребл Рё РґРѕ РњРѕСЃРєРІРё. Там СѓСЃРµ пропадал Рѕ СЏРє Сѓ РїСЂС–СЂРІС–. Теж саме Р±СѓР» Рѕ РЅР° Памирі. РђР» Рµ там Р±СѓР» Рѕ дещо значно цікавіше. Розгортати РЅРµ Р±СѓРґСѓ, Р±Рѕ теж СѓСЃСЋ нашу камерал РєСѓ забирал Рё геть, РґРѕ “стол ицы”.
Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1475078 вiд 2015-03-08 23:00:58
Петрович
Питання ал РєРѕРіРѕР» СЋ †“це, СЏРє каже Бл СЏРґС–РјС–СЂ Бл СЏРґС–РјС–СЂРѕРІРёС‡ †“сакрал СЊРЅРµ питання.
Сам СЃРѕР±С– РЅРµ можу сказати, що СЏ незал ежен. Любл СЋ СЏ це РґС–Р» Рѕ. П’ю. РђР» Рµ РєРѕР» Рё ставл СЋ СЃРѕР±С– завдання (наприкл ад †“РґРЅС–РІ 40-50 без ковтка) †“то без РїСЂРѕР±Р» ем. Навіть РЅРµ хочеться. Р” РёРІРЅРѕ навіть.
balaban [Останнi 20 месаг]
№ 1475077 вiд 2015-03-08 22:56:19
mitridates
в„– 1475071
Бул о б цікаво почитати. Свого часу я дуже цікавився загадками археол огії, точніше, знахідками, які не вписувал ися у загал ьноприйняту теорію. Купу л ітератури та відео передивився. Кол и був у відрядженні у Д онецьку, познайомився з інженером по ТБ, який пропрацював років 30 на різних шахтах. Він розповідав, що в вугіл ьних пл астах іноді знаходять дивні речі...
olma (Kyiv) [Останнi 20 месаг]
№ 1475076 вiд 2015-03-08 22:54:44
mitridates
в„– 1475071
-----
Скажи, чи РЅР° цих стоянках Р±СѓР» Рё знайдені фрагменти кісток Р» юдей (або предків) С– чи Р±СѓР» Рё проведені СЏРєС–СЃСЊ обстеження РІ РїР» ані антропол РѕРіС–С—, щоб Р·"ясувати Р±С–РѕР» огічно, антропол огічно тип “протол СЋРґРёРЅРё”. Бо РЅСѓРєР» еуси, СЂСѓР±РёР» Р°, СЃРєСЂС–Р±РєРё це СЏРєР±Рё банал СЊРЅРѕ.
Potim [Останнi 20 месаг]
№ 1475075 вiд 2015-03-08 22:50:56
. У мене три коти
РљС…Рј...
Петрович, є нє весты))
Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1475074 вiд 2015-03-08 22:47:49
та ж не москал ь
Р” РѕР±СЂРµ.
Ал е поміркуй. Що змусил о дику л юдину відійти від її природної поведінки (вбий, вкради, замочи сл абшого) та діяти всупереч своїм природним інстинктам?
Підказка: є 2 найсил ьніших інстинкта: інстинкт розмноження. Та інстинкт самозбереження. Д ругий - сил ьніший. :) Острах - сил ьна річ: :)
Петрович [Останнi 20 месаг]
№ 1475073 вiд 2015-03-08 22:46:11
2 olma
в„– 1475069
Згоден. Оскіл ьки коти керують л юдьми...))
Петрович [Останнi 20 месаг]
№ 1475072 вiд 2015-03-08 22:44:46
2 Dimar
в„– 1475050
З особистого досвіду можу сказати, що ал когол ь - то гидота. Насіл ьки б я не л юбив пиво, вино, коньяк чи самогон. Тому в забороні ал когол ю щось є...
mitridates [Останнi 20 месаг]
№ 1475071 вiд 2015-03-08 22:42:05
olma (Kyiv)
в„– 1475066 РІiРґ 2015-03-08 22:28:53
Ох, не тіл ьки та не стіл ьки... Я, наприкл ад, віддав купу років археол огії, їздив з відкритим л истом, бачив ще древніші, - наприкл ад в Біл огіррі у Криму. Чистий пал еол ит. Ал е.
Майже всі найдревніши матеріал и кричать - ми мавпам чи то невндерам ніяка не рідня. Та й до речі - геном зовсім інший. Щось не так. Не хочу вертатися до своїх старих нотатків, бо це буде щось на кштал т вел икого курса, ал е повірте - дарвинівська теорія - це, так би мовити, сьогодення, чи повсякдення. Має рацію на коротку дистанцію.
РђР» Рµ ніхто, наприкл ад, РЅРµ РІС–РґРїРѕРІС–РІ РЅР° просте питання, Р° що Р±СѓР» Рѕ РґРѕ шумерів? Р—РІС–РґРєРё той Р “С–Р» ьгамеш? РћС‚ просто Р·"СЏРІРёР» ася найдревніша цивіл ізація Р· нічого - С– - РІСЃРµ. Багато РїРѕР» уфантастичних видань - серйозні праці замовчують та цкують. Р’ підручниках Р№ РґРѕСЃС– СЃРѕСЂРѕРј"СЏР·Р» РёРІРѕ мовчать. Така СЃРѕР±С– цивіл ізаційна СЏРјР°. Рђ Р· Р» СЋРґРёРЅРѕСЋ - ще Р±С–Р» ьше. Розвернув Р±Рё, ал Рµ... ентропія РїСЂРёСЃРєРѕСЂСЋС” ться...
та Р¶ РЅРµ москал СЊ [Останнi 20 месаг]
№ 1475070 вiд 2015-03-08 22:35:11
Dimar
в„– 1475064
вибач, я нікол и не дискутую на цю тему. мал еньку ремарочку можу зазначити й не біл ьше. тема рел ігії, а скоріше не рел ігії, а віри, то є інтим, і до нього кожен має прийти сам
olma (Kyiv) [Останнi 20 месаг]
№ 1475069 вiд 2015-03-08 22:35:01
Петрович ()
в„– 1475068
----
Котяча цивіл ізація - це дуже древня і шановна організація. Якби не коти, то миші б з"їл и усе збіжжя у пл одючому (фертил ьному) трикутнику, і л юдству був би гапл ик!
Петрович () [Останнi 20 месаг]
№ 1475068 вiд 2015-03-08 22:31:55
2 balaban
в„– 1475054
Хех. У мене три коти на одну л юдину))))
Potim [Останнi 20 месаг]
№ 1475067 вiд 2015-03-08 22:30:37
balaban
в„– 1475054
Ти на кал ькул ятурі, здвінь фішечку. Це стара мявкнул а.
а мал а гониться і маравчить: хазяїн дай корму)
olma (Kyiv) [Останнi 20 месаг]
№ 1475066 вiд 2015-03-08 22:28:53
Корол еве - одне з найдавніших пал еол итичних стоянок, ал е в нашому регіоні світу. Східна Європа.
mitridates [Останнi 20 месаг]
№ 1475065 вiд 2015-03-08 22:25:17
Значит так: чел овек проризошел от червя:
Р° Р’Р» адимир Р? Р» СЊРёС‡, как известно - РіСЂРёР±.
Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1475064 вiд 2015-03-08 22:24:45
Та ж не москал ь
Розумію, що йду на хитку дорогу. Ал е.
Будь яке явище в нашому житті має сенс. Або помирає та про це явище ми навіть не здогадує мось.
Рел С–РіС–СЏ теж РЅРµ РЅР° СЂС–РІРЅРѕРјСѓ місці з’явил ася. Біл ьше того †“СЂС–Р·РЅС– рел С–РіС–С— конкурувал Рё РѕРґРЅР° Р· РѕРґРЅРѕСЋ.
Як ти гадає ш, який був сенс існування рел ігії як суспіл ьного явища? Що бул о досягнуто саме завдяки їй?
Що Р±СѓР» Рѕ Р±С–Р» СЊС€ РіРѕР» РѕРІРЅРёРј †“навчити Р» юдей певним практичним РґС–СЏРј та СѓСЃРІС–РґРѕРјР» ення світосприйняття чи саме змусити вірити Сѓ Творця?
olma (Kyiv) [Останнi 20 месаг]
№ 1475063 вiд 2015-03-08 22:24:10
Я особисто брав участь в розкопках на Корол евській пал еол ітичній стоянці (Закарпаття).
це місце одне з найдавніших обстежених місць замешкання давніх, дуже давніх л юдей. 40 000 років до Христа щонайменше.
“РўСѓС‚ РІРёСЏРІР» ено 16 РєСѓР» ьтурних шарів Р·С– СЃР» ідами матеріал СЊРЅРѕС— РєСѓР» ьтури РєС–Р» СЊРєРѕС… пал еол огічних епох. Числ Рѕ знахідок сягає Р±Р». 100 тис. одиниць. Серед РЅРёС… С” знаряддя праці кроманьйонців, неандертал ьців та пітекантропів...” Вікіпедія
fofonov [Останнi 20 месаг]
№ 1475062 вiд 2015-03-08 22:23:17
olma (Kyiv)
в„– 1475058
Д а, это важно. Причем не с точки зрения фил ософствования ил и рел игии, а с точки зрения, например, медицины, разработки новых л екарств и т. д.
А то, что мы - чел овекообразные обезьяны, давно уже доказано сотней способов.
SK (РІ степах україни...) [Останнi 20 месаг]
№ 1475061 вiд 2015-03-08 22:21:37
трохи про неандертал ьців
кадиров з приводу затримання чеченів у справі нє мцова...
думаю що РІСЃРµ. раз С…СѓР№Р» Рѕ РІР·СЏР» Рѕ РІСЃРµ РЅР° “особистий контрол СЊ” - справа вже розкрита. мотиви встановл ені...
----
Басманный СЃСѓРґ РњРѕСЃРєРІС‹ санкционировал арест Заура Р” адаева, подозреваемого РІ причастности Рє убийству Бориса Немцова. РЇ знал Заура, как настоящего патриота Р РѕСЃСЃРёРё. РћРЅ СЃ первых же дней создания РїРѕР» РєР°, входящего РІ состав 46-РіРѕ ОБРОН Р’Р’ РњР’Р” Р Р¤, СЃР» ужил РІ нём. Р? мел звание “Р» ейтенант”. Занимал РґРѕР» жность зам. командира батал СЊРѕРЅР°. Заур был РѕРґРЅРёРј РёР· самых бесстрашных Рё мужественных военносл ужащих РїРѕР» РєР°. РћРЅ особенно отл ичил СЃСЏ РІ Р±РѕСЋ РІР±Р» РёР·Рё Беноя, РєРѕРіРґР° РїСЂРѕРІРѕРґРёР» ась спецоперация против РєСЂСѓРїРЅРѕР№ банды террористов. Награждён орденом Мужества, медал СЏРјРё “Р—Р° отвагу”, "Р—Р° засл СѓРіРё перед ЧР" Рё Бл агодарственным РїРёСЃСЊРјРѕРј Р “Р» авы ЧРи РґСЂ. РЇ твёрдо убеждён, что РѕРЅ искренне предан Р РѕСЃСЃРёРё, был готов отдать Р·Р° Р РѕРґРёРЅСѓ жизнь. РњРЅРµ непонятны истинные причины Рё мотивы СѓРІРѕР» ьнения Заура РёР· СЂСЏРґРѕРІ Р’Р’ РњР’Р” Р РѕСЃСЃРёРё. Р “РѕРІРѕСЂСЏС‚, РѕР±СЉСЏСЃРЅСЏР» Р±РѕР» езнью матери. РЎРњР? передают, что Заур РІ СЃСѓРґРµ подтвердил СЃРІРѕСЋ причастность Рє убийству Бориса Немцова. Р’СЃРµ, кто знает Заура, утверждают, что РѕРЅ СЏРІР» яется РіР» СѓР±РѕРєРѕ верующим чел овеком, Р° также, что РѕРЅ, как Рё РІСЃРµ РјСѓСЃСѓР» ьмане, был потрясен действиями Шарл Рё Рё комментариями РІ поддержку печатания карикатур. РЇ поручил секретарю Совбеза ЧРВахиту Усмаеву провести тщател СЊРЅРѕРµ рассл едование обстоятел ьств СѓРІРѕР» ьнения Заура, изучить его поведение, настроение перед СѓС…РѕРґРѕРј СЃРѕ СЃР» ужбы. Р’ Р» СЋР±РѕРј СЃР» учае, есл Рё СЃСѓРґ подтвердит РІРёРЅСѓ Р” адаева, то, СѓР±РёРІ чел овека, РѕРЅ совершил тяжкое преступл ение. РќРѕ хочу СЃРЅРѕРІР° отметить, что РѕРЅ РЅРµ РјРѕРі сдел ать Рё шага против Р РѕСЃСЃРёРё, ради которой РјРЅРѕРіРёРµ РіРѕРґС‹ рисковал собственной жизнью. Таким же храбрым РІРѕРёРЅРѕРј был Рё Бесл ан Шаванов, погибший накануне РїСЂРё попытке задержания. РњС‹ верим, что будет проведено тщател СЊРЅРѕРµ рассл едование, которое покажет, действител СЊРЅРѕ Р» Рё виновен Р” адаев Рё, что РЅР° самом дел Рµ РїРѕСЃР» ужил Рѕ причиной его поступка.
merson [Останнi 20 месаг]
№ 1475060 вiд 2015-03-08 22:17:53
Р РџРЁ
судя по тому что тут иногда пишут некоторые допысувачи у них там, сразу за твердью-сл оны и черепаха..
fofonov [Останнi 20 месаг]
№ 1475059 вiд 2015-03-08 22:17:50
yagshamash (оттуда (С))
в„– 1475055
Переходного образца от неандертал ьца к скандинаву быть не может, потому что скандинав - потомок сапиенсов. Некоторые данные свидетел ьствуют о том, что иногда сапиенсы скрещивал ись с неандертал ьцами, но все же мы не прямые их потомки.
olma (Kyiv) [Останнi 20 месаг]
№ 1475058 вiд 2015-03-08 22:17:09
Чи це так важл иво - від кого ми походимо? Від обізяни чи від іншопл анетного косміта?
Понятно, що РІСЃС– РјРё РїРѕС…РѕРґРёРјРѕ щонайменше РІС–Рґ епічного героя РїСЂРѕРІС–РґРЅРёРєР° Р·Р» Рѕ*бучіх РіСѓРЅС–РІ Богдана Р “атил Рё.
Здає ться варто накресл ити якісь цікаві оріє нтири в майбутньому і не перетворитися в неандертал ьців.
balaban [Останнi 20 месаг]
№ 1475057 вiд 2015-03-08 22:15:31
yagshamash (оттуда (С))
в„– 1475055
Неандертал ьцы не явл яются предками чел овека, они парал л ел ьная ветвь.
Р РџРЁ [Останнi 20 месаг]
№ 1475056 вiд 2015-03-08 22:12:03
Вот сидит усл овный дописувач О., назовем его Вася - за диваном и тыцает на гест. Под Васей диван, нескол ько этажей дома, потом немного грунта, 12 тыс. км земной тверди, нескол ько км воды с другой стороны и сто км атмосферы. А дал ьше под Васей бездна космоса.
Есл и пренебречь по сравнению с бездной этими жал кими 12 тыс км, то Вася висит посреди космической бездны и тыцает на О. Мал о того, Вася считает это само собой разумеющимся и ничего не вызывает его удивл ения. Ноут он купил в прошл ом году, квартиру от застройщика, а на О. с 2004 года. Сам же Вася существовал всегда, как он себя помнит - тут вообще нет ничего удивител ьного. Поэтому впол не можно снисходител ьно подергать смешного дедушку за бороду. Тем бол ее что его нет :)
yagshamash (оттуда (РЎ)) [Останнi 20 месаг]
№ 1475055 вiд 2015-03-08 22:11:51
fofonov
в„– 1475035
Я абсол ютно все розумію, що ти кажеш. Ал е ми говоримо про конкретні речі. Мені хочеться побачити перехідний період від неандертал ьця до скандинава. А цього якось не видно.
balaban [Останнi 20 месаг]
№ 1475054 вiд 2015-03-08 22:11:15
Potim
в„– 1475052
У меня 0,5 кошки пол учается :)
Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1475053 вiд 2015-03-08 22:09:36
та ж не москал ь
персонал ьно...
https://www.youtube.com/watch?v=1RFo7EUGdaE
Potim [Останнi 20 месаг]
№ 1475052 вiд 2015-03-08 22:06:20
Пример:
есть составл яющее: кошка 2 шт.
есть: семья среднеафриметично (чел +жен+сын+дочь)
Д ел им кол ичество кошек в среднем на чел овекожител я в квартире, на выходе пол учаем 0,25 кошки на морду. Статистика, хул э. А факт другой: Кошка мал ая сына, кошка старая моя.
Р? РїРѕ интел екту, старая кошка превосходит меня, шашки выиграл Р°, это как?
VictorM (Львів) [Останнi 20 месаг]
№ 1475051 вiд 2015-03-08 22:05:21
mitridates'a Р· Р” РЅСЋС…РѕСЋ!
Всіх гараздів!
Dimar [Останнi 20 месаг]
№ 1475050 вiд 2015-03-08 22:03:12
Знаю л ично.
РџРѕСЃР» Рµ екстази Рё РњР” РњРђ-связанных препаратов реал СЊРЅРѕ поддерживается уровень позитива РЅР° очень высоком СѓСЂРѕРІРЅРµ. РЇ так понимаю, именно серотонин Р±СѓСЂР» РёС‚ РІ РјРѕР·РіСѓ Рё РЅРµ дает “остановиться”. Уровень агрессивности падает. Хочется тол СЊРєРѕ позитива.
Р? РЅРѕРіРґР° проступают мысл Рё, что надо Р±С‹ запретить РІРѕРґРєСѓ РЅРѕ разрешить РњР” РњРђ. :) Хотя Рё там наверное есть побочные эффекты.
merson [Останнi 20 месаг]
№ 1475049 вiд 2015-03-08 22:01:42
Dimar
надо поднять физиол огию, думаешь я каждый день об этом думаю и читаю?)
Вал Р» РѕРЅ [Останнi 20 месаг]
№ 1475048 вiд 2015-03-08 21:59:22
Паша Худзик, земл я пухом. Спасибо вот за это, надеюсь многие был и с нами на стадионе и это помнят:
та Р¶ РЅРµ москал СЊ [Останнi 20 месаг]
№ 1475047 вiд 2015-03-08 21:57:08
Якщо ж і існують окремі переконані безбожники, то вони є рідкісними винятками, бол ючими відступами від норми. І як існування сл іпих, гл ухих, німих не говорить проти того, що л юдство вол одіє даром зору, сл уху та мови; як існування ідіотів не заперечує того, що л юдина є істота розумна, так і існування безбожників не спростовує факту (очевидної істини) загал ьності рел ігії.
http://www.xn--80aafhhjij3ah1i.com.ua/uncategorized/Vchen-v-ra-v-Boga/
Сторiнки : |