![]() |
| ||||||||
| Хронологiчно | ||||||||
| Загалом месаг : 1742561 на 10860 сторiнках. Поточна сторiнка : 758. |
Сторiнки : |
Bobb [Останнi 20 месаг]
№ 1712278 вiд 2025-01-18 07:03:15
Мабуть, найкраще живе виконання цієї пісні, що я чув.
Batyj [Останнi 20 месаг]
№ 1712277 вiд 2025-01-18 07:00:22
непрацюючий заводАртема не дає пуйлу спокою..
sk (win11) [Останнi 20 месаг]
№ 1712276 вiд 2025-01-18 04:00:50
і трохи про футбол...
------
Pep Guardiola has finalized his divorce. Reports say he lost his biggest mansion in Manchester and half of his wealth, with most of his properties now going to his wife and children.
His wife claimed Pep was too focused on football and didn’t have time for the family. Pep left the court in tears, clearly struggling with this tough moment?.
PEPSI (Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1712275 вiд 2025-01-18 03:26:57
палестина відхрестилась від хамаз і назвала їх терористичною організацією.
гугл в допомогу
PEPSI (Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1712274 вiд 2025-01-18 03:19:36
м - мелодисти
https://www.youtube.com/shorts/aYgrdIin9HU
Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1712273 вiд 2025-01-18 01:49:41
Нормальний класичний thrash metal - Big 4 (Metallica, Megadeth, Slayer, Anthrax) на одній сцені.
4 вокалісти, 4 гітаристи, 4 басисти та 4 ударники запалили так що аж світ здригнувся!
Був я (і деякі читачі цього сайту також) на концерті цього туру під Прагою на колишньому совжцькому летовищі.
Було не то шо ахуєнно, а суперахуєнно!
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1712272 вiд 2025-01-18 01:41:10
Vichny
№ 1712270
----
То шо треба!
yagshamash [Останнi 20 месаг]
№ 1712271 вiд 2025-01-18 01:40:03
Уряд Шотландії від СНП і депутати їхні у британському парламенті від самого початку кацапського вторгнення і донині підтримували і підтримують Україну. Включно зі стрічками українськими на лацканах.
https://ukdefencejournal.org.uk/snp-calls-for-sanctions-to-be-stepped-up-on-russia/
Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1712270 вiд 2025-01-18 01:36:21
Олма,
Ну на тобі більш жваве :)
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1712269 вiд 2025-01-18 01:25:43
Vichny
№ 1712265
---
Це так само як 40 років тому питаєш дівчину на вечірці, Яка тобі музика подобається, а вона каже - мєдлєнная)).
Для мене Мегадез це треш-металовці. Має бути ритм більщ жвавий
yagshamash [Останнi 20 месаг]
№ 1712268 вiд 2025-01-18 01:23:15
klirik,
Він загалом просто каже, що палестинці і хамас - це не те саме. У нього дружина - палестинка. Сімейна ситуація.
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1712267 вiд 2025-01-18 00:56:42
2 Philus
https://www.youtube.com/watch?v=58RSC7HO9aU
Action Bronson - “Easy Rider”
Класно зроблено. Автор спиздив основну тєму з турецької якоїсь етно епічної пісні. (і я перевіря років 5 тому цей пруф, так воно і є)
Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1712266 вiд 2025-01-18 00:54:58
klirik
№ 1712263
але ж і підар! Ти показав йому фоточку нетахуяху, який з хуйлом в дьосна лупився з гєоргієвскай лєнтачькай і дєдом на палкє?
Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1712265 вiд 2025-01-18 00:53:26
olma
№ 1712262
І сенсі? Це ж медлячок, романтична пісня, гімн молодого самовбивці
Р “еть [Останнi 20 месаг]
№ 1712264 вiд 2025-01-18 00:52:38
Кацапня усіх сепаратистів годує по Європі/світу - окрім Квебеку. Тут прекрасно розуміють що вони за лайно.
klirik [Останнi 20 месаг]
№ 1712263 вiд 2025-01-18 00:51:33
Vichny
№ 1712260
Мав недавно суперечку з фаном Селтіка. Він мені доводів що ми заслужили бомби від кацапів, бо підтримуєм геноцид в Газі. Звісно я йому нічого не довів, да й не збирався. Але оцей рівень пропалестинської шізи мене вразив, і як вони її тягнуть у будь яку тему
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1712262 вiд 2025-01-18 00:50:34
Vichny
№ 1712256
---
Чи темп не за повільний тут?
Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1712261 вiд 2025-01-18 00:48:02
А до того я вважав шо вони шотландські націоналюги: /
Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1712260 вiд 2025-01-18 00:44:04
klirik
№ 1712259
Оооо, навіть так. Ну то значить хуй він в хуйовому сенсі цього слова.
До речі, фани селтіка теж ліваки і пропалестинські уєбани.
Для мене шок був, коли я про це дізнався.
У них дросч на ірландію і палєстіну. Пиздець, ахуєть блять, і хуй хто з них напевно вміє гельською :( націоналізм шотландський йобана: /
klirik [Останнi 20 месаг]
№ 1712259 вiд 2025-01-18 00:39:03
Цей Хамза пропалестинський довбойоб з якого усі кепкували в хуїтері. Але це проблеми шотландців звісно, і рівень деградації в цілому Great Britain
yagshamash [Останнi 20 месаг]
№ 1712258 вiд 2025-01-18 00:31:05
Vichny
№ 1712257
:)))) Рибне? Ну, так, звичайно, лосось. Ні, Салмонд - це значить “син Соломона”. А щодо Юсафа, то це якраз добре. Бо держава - це нація політична. Пан Гамза народився у Шотландії і має незалежницькі переконання. Має таке саме право бути шотландським націоналюгою, як і всі. Нині очільником Шотландії (Першим Міністром) є Джон Свінні. Він теж є представником Шотландської національної партії, як і Алекс, і Нікола, і Гамза.
Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1712257 вiд 2025-01-18 00:14:56
yagshamash
№ 1712255
Справді?
От підар! А таке прізвище апетитне...
А ще мені їхню жіночку шкода (Nicola Sturgeon - теж рибне прізвище, вони їх там підбирають за цією ознакою чи шо?), вона нормально так валила за незалежність і майже все вийшло, але якась корупційна хуйня вилізла.
І там лідером шотландських націоналістів став якийсь Хамза Юсеф (!!!).
Нічого не маю проти пана Хамзи особисто, може він гарна людина сам по собі і за добро, але де “Юсеф”, а де шотландський націоналізм?
Щось пойобано у цьому світі...
Щось
Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1712256 вiд 2025-01-18 00:10:04
Р “еть
№ 1712234 вiд 2025-01-17 22:40:38
З цього приводу на цьому сайті лунає ПІСНЯ!
Великий розпиздяй Дейв Мастейн і його шалена банда дуже сильно тішать канадських франкофонів!
yagshamash [Останнi 20 месаг]
№ 1712255 вiд 2025-01-18 00:02:45
Vichny
№ 1712254
Там різні є і, справді, є прокацапи. Бо кацапи туди влізли відразу, як запахло тим, що можна розвалити одну із країн ЄС. Це - їхня звична практика. Як було у Шотландії, де Алекс Салмонд, що був лідером незалежницького руху, потім зганьбив усе, коли після відставки став кацапам давати коментарі на Раша тудей.
Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1712254 вiд 2025-01-17 23:55:36
yagshamash
№ 1712227
Я з обного боку підтримую в душі Каталонську незалежність, а з іншого - шось вони там ліваки ніїбатися і кацапофіли, ну чи принаймні кацапопонімающі.
А я етого нє люблю.
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1712253 вiд 2025-01-17 23:50:24
Vichny
№ 1712251
---
Я не зберіг собі в закладки, але якщо натраплю знову, дам знати і перепощу.
Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1712252 вiд 2025-01-17 23:46:15
klirik
№ 1712207 вiд 2025-01-17 19:43:00
Ілля Ковтун подався на хорватське громадянство
------------
Підор і є підор
Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1712251 вiд 2025-01-17 23:45:27
olma
№ 1712204
Відео - в студію!
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1712250 вiд 2025-01-17 23:42:41
Я власне про цей американський феномен хотів було згадати.
https://www.tiktok.com/@irishdaily/video/7319931424851725600
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1712249 вiд 2025-01-17 23:28:46
Англійці прості бува квакають, промовляють слова як наче їх хтось за горло душить, задихаються.
У американців молодих і красивих (цицькатих) інша фішка. Загоняють звуки на гортань, і там гортань робе більше ніж зуби і губи. Сюр короче.
Р “еть [Останнi 20 месаг]
№ 1712248 вiд 2025-01-17 23:26:59
yagshamash
№ 1712240 вiд 2025-01-17 23:01:03
Є зажерті, що стають “ідейними”, бо не хочуть більших податків сплачувати. Є зажерті соціопати, яким аби керманичувати накрученими. 50 відтінків ідейності :)
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1712247 вiд 2025-01-17 23:25:21
yagshamash
№ 1712245
-------
Вкотре погоджуюся з тобою. Англійську мову з Бостона (Массачусетс) набагато легше зрозуміти, ніж англійську мову Південного Лондона.
yagshamash [Останнi 20 месаг]
№ 1712246 вiд 2025-01-17 23:23:16
Уточнення: не шь, а середнє між шь і хь, і не просто всередині, а ще й між двома голосними.
yagshamash [Останнi 20 месаг]
№ 1712245 вiд 2025-01-17 23:15:52
olma
№ 1712242
Не можна сказати, що в Мексиці вона правильна. Можливо, для іноземців її легше зрозуміти, ніж в Іспанії. Але це характерно для майже всієї Латинської Америки. А щодо іспанського прононсу, про який ти пишеш, то це теж залежить від позиції у слові. Так, s може звучати подібно до шь у середині слова, а кінцеве може взагалі не звучати. Проте у колоніях, де мову насаджено, її завжди легше зрозуміти, ніж у метрополіях. Будь-яку мову. Темп, як правило повільніший, і мова більш спрощена. Це правда як для іспанської, так і для англійської, і португальської.
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1712244 вiд 2025-01-17 23:15:31
Посольство Албанії відкрилося в Києві. ФОТОрепортаж
У п'ятницю, 17 січня, у Києві розпочало свою роботу посольство Республіки Албанія.
Джерело: https://censor.net/ua/p3530904
Nice!
Philus [Останнi 20 месаг]
№ 1712243 вiд 2025-01-17 23:11:08
2 Р “еть
№ 1712146
Колись іранський джаз був огогого, а зараз рекомендую корейський.
Непоганий тайванський музон
https://elephant-gym.bandcamp.com/album/world
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1712242 вiд 2025-01-17 23:01:47
Ну може бути. У мене досить непоганий слух і я хапаю акцент. І скажу, що Іспанська мова на мій слух найправильніша в Мексиці, а не в Мадриді. Бо на Іберійському півострові “с” шепелявлять, промовляють так, як наче одного зуба нема в роті. Це ж будь хто помітить.
Так само і тут.
звук h, j, жь, там багато нюансів. Не передаси ти його простими слов'янськими буквами
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1712241 вiд 2025-01-17 23:01:09
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1712238 вiд 2025-01-17 22:54:50
Подивився - красножопі як раз кажуть, що розмова відбулася за ініціативою трампидла:
---------------------------------
Chinese President Xi Jinping on Friday held a telephone conversation with US President-elect Donald Trump at the latterʼs request, the Xinhua News Agency reported.
(https://www.globaltimes.cn/page/202501/1327117.shtml)
yagshamash [Останнi 20 месаг]
№ 1712240 вiд 2025-01-17 23:01:03
Р “еть
№ 1712234
Ти про зажертих, а я - про ідейних. Є велика різниця.
yagshamash [Останнi 20 месаг]
№ 1712239 вiд 2025-01-17 22:57:03
olma
№ 1712235
Та ні, тут ти не маєш рації. Уся конфузія у тому, хто вимовляє. Хоча навіть й іспанці, як, наприклад, журналісти, з якими я працював, вимовляють католонські імена на каталонський начин. Жорді (не Хорді) Пужоль - колишній президент Каталонії, Жузеп Ґвардіола (ніяк не Хасєп), Шаві (не Хаві) тощо. Хорді, Хаві й Хасєпа можу пояснити дуже льогко. Посилають совіцького журналіста-двоєчника, що, наче, вчив іспанську, до Барселони. Він володіє мовою досить хуйово і не здатний розібратися, що каталонська - не іспанська (бо какая разніца - руська чи укрАінська). От він бере газету каталонську і читає: Jordi, Josep, Xavi. У своїй тупій голові перекладає: ага, Хорді, Хосеп, Хаві і висилає донєсєніє до Совєцького Спорту. Отака приблизно схема.
Сторiнки : |