![]() |
| ||||||||
| Хронологiчно | ||||||||
| Загалом месаг : 1738191 на 10751 сторiнках. Поточна сторiнка : 8896. |
Сторiнки : |
PEPSI (Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1376266 вiд 2013-11-12 15:41:03
Orest Dniprovskiy (http://obsilf.io.ua)
в„– 1376264
СЃРїРёСЃРѕРє неповний, РќРµ вказано РўСЂРѕС” щину/РљРёС—РІ, Шабани/РњС–РЅСЃСЊРє С– РѕСЃРѕР±Р» РёРІРѕ парк С–Рј. Р “агаріна Сѓ Житомирі. :-)
milanese [Останнi 20 месаг]
№ 1376265 вiд 2013-11-12 15:11:52
Щось я не зрозумів такого ажіотажу навкол о матчу збірної. По-моє му, на Євро і то л егше бул о придбати. Це якийсь розводняк
Orest Dniprovskiy (http://obsilf.io.ua) [Останнi 20 месаг]
№ 1376264 вiд 2013-11-12 15:04:17
Тим хто збирає ться в Бразил ію на замітку:
The 50 Most Dangerous Cities In The World
Недописувач (ал Рµ РџРѕ [Останнi 20 месаг]
№ 1376263 вiд 2013-11-12 14:36:45
Біл я кас стадіону Ол імпійський зібрався натовп з майже 4 тисяч чол овік. Люди фактично приступом йдуть на каси, щоб мати змогу придбати квитки на матч Україна-Франція, що відбудеться у п'ятницю в Киє ві.
Три каси відкрил ись о 10:00 ранку. Черга до них вистоял ась у кіл ька кіл навкол о самого приміщення. Д л я того щоб не бул о натовпу підходи розділ ил и щитами.
Через них мають реал ізувати 3 тисячі пропусків. Першим 8 квитків вдал ось придбати 24-річній Вал ерії з її хл опцем.
“РўСѓС‚ майже Р· 6 ранку простоял Рё. РњРё приїхал Рё, Р» СЋРґРё РІР¶Рµ Р±СѓР» Рё. Р’Р·СЏР» Рё РґР» СЏ себе та РґСЂСѓР·С–РІ. Касирки РґСѓР¶Рµ РїРѕРІС–Р» СЊРЅРѕ працюють”, - СЂРѕР·РїРѕРІС–Р» Р° дівчина, РїС–СЃР» СЏ того СЏРє Р·РјРѕРіР» Р° РІРёР» ізти Р· натовпу.
Час від часу, серед л юдей ходять кіл ька чол овіків, які пропонують у них придбати квитки. Так, за перепустку номінал ом 80 гривень просять 200 гривень, а ті квитки що по 120 гривень — 400 гривень. Їх вбол івал ьники відганяють від кас, ал е ті знову повертаються.
"Перекупники обнагл іл и повністю, ще не всі придбал и біл ети, а вони вже перепродують. Міл іція ось стоїть і не реагує. Зранку тут дл я журнал істів проводил и прес-конференцію, то казал и що вони все зробил и дл я боротьби з перекупниками. І тіл ьки но вони пішл и, як вони знову тут з'явил ись", - розповів киянин Ол ексій Васил ьович.
Також поруч працює каса дл я л юдей з обмеженими можл ивостями. Д о неї також виникл а невел ика черга. Серед л юдей можна бул о побачити суперфана Парамона.
(http://gazeta.ua/articles/sport-photo/_perekupniki-obnaglili-a-miliciya-stojit-i-ne-reague-vbolivalniki-shturmuyut-kasi/525682)
Кардинал [Останнi 20 месаг]
№ 1376262 вiд 2013-11-12 14:33:19
Рћ! Vichny запропонував РєРѕРЅРєСѓСЂСЃ “РќР° що витратити 2000$”
Я пропоную 1000 - відкл асти на виїзди
1000 - дітям в дитбудинки на Микол ая
Кардинал [Останнi 20 месаг]
№ 1376261 вiд 2013-11-12 14:25:33
Vichny
в„– 1376258
Я такої суперечки не пам'ятаю, тим паче аж на 2000. А я пам'ятаю практично все. Це якийсь розвод.
PEPSI (Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1376260 вiд 2013-11-12 14:15:27
укрорусак (з Чужини)
в„– 1376257
РЅСѓ, шо, РґСЂСѓР·Р·СЏ (СЃ). Р? Р· СЃРїРёСЃРєР° предупрежденных реал СЊРЅРѕ ценных кадров тол СЊРєРѕ 2: РљРѕРЅРѕРїР» СЏ Рё Р “усев. РќСѓ ещё Ротань. Р? РІСЃС‘. Потенциал ьная потеря остал ьных РЅРµ стол СЊ серьезна.
Р? что значит “аннул ирование Р–Рљ РІ С…РѕРґРµ отборочной кампании дважды запрещено”. Отборочная кампания закончил ась, сейчас РёРґСѓС‚ РёРіСЂС‹ РїР» ей-офф, навыл ет. Формал СЊРЅРѕ есть Рє чему придратьсяи оспорить. Хотя это РЅРµ отменяет факта, что Р¤Р? ФА - СЃСѓРєРё.
Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1376259 вiд 2013-11-12 14:13:05
AlMat
в„– 1376252
Я прийшов вчора о 19:00, а вже о 19:45 був з квитками.
Якщо ти про інтернет-продажі, звичайно.
Бо біл я звичайних кас, кажуть, що жопа. Займал и черги з 5-ї години ранку.
Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1376258 вiд 2013-11-12 14:09:07
Панове, факт: Фізична особа, яка дописує на цьому гесті під ніком Doctor, віддал а мені 2000 USD за програний спір півтора-дворічної давнини. Тепер, той хто вважав, що Doctor не розрахувався, біл ьше не має права так вважати.
На цьому все. Подробиць не буде. Подал ьших коментарів і відповідей на питання з мого боку теж не буде.
Хочу попросити шановне панство також утриматись від коментарів. Маю надію, всі учасники і свідки зробил и дл я себе правил ьні висновки з ціє ї ситуації.
Р “роші Р¶ Р±СѓРґРµ витрачено РЅР° РґРѕР±СЂС– ціл С–. РќР° СЏРєС– саме, СЏ ще РЅРµ визначився.
укрорусак (Р· Р§СѓР¶РёРЅРё) [Останнi 20 месаг]
№ 1376257 вiд 2013-11-12 14:01:11
Ну шо, починается тиск на сбiрну?
Р¤Р? ФА отказал ась аннул ировать жел тые карточки игрокам СЃР±РѕСЂРЅРѕР№ Украины
Р’ ФФУ пришел ответ РЅР° РїРёСЃСЊРјРѕ РІ Р” исципл инарный комитет Р¤Р? ФА относител СЊРЅРѕ РІРѕР·РјРѕР¶РЅРѕР№ отмены жел тых карточек, РїРѕР» ученных РЅР° РіСЂСѓРїРїРѕРІРѕРј этапе.
Р” ел Рѕ РІ том, что Франция Рё Украина провел Рё РІ СЃРІРѕРёС… группах разное РєРѕР» ичество матчей (восемь Рё 10 соответственно), Рё РІ такой ситуации подопечные Р” РёРґСЊРµ Р” ешама имеют определ енное преимущество. РќРѕ, Рє сожал ению, РёР· Р” Рљ Р¤Р? ФА пришел отрицател ьный ответ. РЎРІРѕСЋ позицию чиновники мотивировал Рё тем, что перед финал ьным турниром пройдет аннул ирование жел тых карточек РґР» СЏ всех его участников, Р° проводить РїРѕРґРѕР±РЅСѓСЋ процедуру РІ С…РѕРґРµ отборочной кампании дважды запрещено.
Таким образом Р” евичу, Сел езневу, РљРѕРЅРѕРїР» СЏРЅРєРµ, Федецкому, Рдмару, Ракицкому, Р “усеву, РњРѕСЂРѕР·СЋРєСѓ, Ротаню Рё Тимощуку РЅСѓР¶РЅРѕ быть предел СЊРЅРѕ осторожными РІ первом поединке, ведь РІ СЃР» учае РїРѕР» учения предупреждения РІ нем РѕРЅРё автоматически пропустят ответный матч. Рљ СЃР» РѕРІСѓ, Сѓ французов ситуация нескол СЊРєРѕ проще — Сѓ РЅРёС… РЅР° В «РіРѕСЂС‡РёС‡РЅРёРєРµВ» РІРёСЃСЏС‚ РљР» иши, Р” ебюши, Кошел СЊРЅРё, РРІСЂР° Рё РЅРµ вызванный РЅР° СЃР±РѕСЂ Р “онал РѕРЅ. (СЃ)
Рђ кто, говорите, Президент УЕФР«? Неужел Рё француз? Бывают-Р¶Рµ совпадения, РґР°... 3,14дорасы, СЃСѓРєР°, РІ РїР» РѕС…РѕРј смысл Рµ этого СЃР» РѕРІР°.
ПыСы. Я не сл ишком тол ерантен? ;)
Ukrainian Ranger [Останнi 20 месаг]
№ 1376256 вiд 2013-11-12 14:00:50
Ironbelly, ти не за адресою ;-) тут є інший л юбител ь наукових дефініцій ;-)
Ironbelly (LMW28IF) [Останнi 20 месаг]
№ 1376255 вiд 2013-11-12 13:52:26
Ukrainian Ranger в„– 1376251
Р “уманітарні науки науками РЅРµ С”. РўРѕ Р±Р» Р°-Р±Р» Р°-Р±Р» Р° СЏР·РёРєРѕРј. Якщо ти можеш розчерком пера змінити закон - то РІР¶Рµ РЅРµ наука, Р° тим Р±С–Р» ьше РЅРµ закон. РўРѕРјСѓ говорити РїСЂРѕ науковість дифиницій чогось соціал СЊРЅРѕ-гуманітарного смішно ;).
ПапараЦЦі РҐСЂС” РЅOFF [Останнi 20 месаг]
№ 1376254 вiд 2013-11-12 13:47:32
2 Ukrainian Ranger
“РЈ Вікіпедії С” РїРѕСЃРёР» ання РЅР° майже РІСЃС– дефініції націонал С–Р·РјСѓ.”
Завдання вікіпедії “дати повноту”, Р° РЅРµ “наукову обґрунтованість”.
2 yagshamash
“РЎРІРѕР±РѕРґР° РіРѕР» осувал Р° (Сѓ РїРѕРІРЅРѕРјСѓ СЃРєР» аді) Р·Р° РІСЃС– С” вроінтеґраційні закони С– підтримує закон РїСЂРѕ Р» ікування СѓРІ'язнених Р·Р° РєРѕСЂРґРѕРЅРѕРј. РўРѕРјСѓ РІРѕРЅРё РЅРµ менше РїСЂРѕС” вропейські, РЅС–Р¶ Батьківщина або РЈР” РђР .”
Прошу також РґРѕР» учити РґРѕ СЃРїРёСЃРєСѓ “РїСЂРѕС” вропейців” Маркова, РљРѕР» есниченка, Шуфрича. Р’РѕРЅРё теж РіРѕР» осувал Рё “Р·Р°” :-)
yagshamash [Останнi 20 месаг]
№ 1376253 вiд 2013-11-12 13:19:14
Свобода гол осувал а (у повному скл аді) за всі є вроінтеґраційні закони і підтримує закон про л ікування ув'язнених за кордоном. Тому вони не менше проє вропейські, ніж Батьківщина або УД АР.
AlMat [Останнi 20 месаг]
№ 1376252 вiд 2013-11-12 13:12:25
кто-то ходил сегодня на эстадио за тикетами? что там за ситуация сейчас?
Ukrainian Ranger [Останнi 20 месаг]
№ 1376251 вiд 2013-11-12 13:09:49
І ще.
РЈ Вікіпедії С” РїРѕСЃРёР» ання РЅР° майже РІСЃС– дефініції націонал С–Р·РјСѓ. Р† Р· перших Р¶Рµ СЃР» С–РІ зазначає ться - “С–СЃРЅСѓС” багато течій, СЏРєС– суперечать РѕРґРЅР° РѕРґРЅС–Р№”.
Мої дефініції не менш наукові за твої. Просто тобі вони не подобаються :)
Ukrainian Ranger [Останнi 20 месаг]
№ 1376250 вiд 2013-11-12 13:07:16
ПапараЦЦі Хрє нOFF
в„– 1376249
РџРѕР» ітика Р’РћРЎ - це проУКРАЇНСЬКА РїРѕР» ітика насамперед. Р’РѕРЅР° також С” частково РїСЂРѕС” вропейською, тому що Р’РћРЎ РЅРµ відкидає С” вропейського РІРёР±РѕСЂСѓ, ал Рµ підтримує ідею С” вропейських правих РїСЂРѕ “Європу РІС–Р» СЊРЅРёС… націй” - без брюсел СЊСЃСЊРєРёС… бюрократів.
ПапараЦЦі РҐСЂС” РЅOFF [Останнi 20 месаг]
№ 1376249 вiд 2013-11-12 13:03:41
2 Ukrainian Ranger
Я говорив про наукові дефініції, тобто, ціннісно нейтрал ьні, тоді як тобі йшл ося про націонал ізм так як ти його розуміє ш.
Ще раз: ані фашисти, ані нацисти, ані комуністи РЅРµ описувал Рё РґР» СЏ себе СЃРІРѕСЋ РґС–СЏР» ьність СЏРє Р·Р» РѕРІРѕСЂРѕР¶Сѓ, щонайменше, “РґР» СЏ СЃРІРѕС—С…”, ал Рµ, менше Р· тим, РІРѕРЅР° РІР¶Рµ самим С—С…РЅС–Рј СЂРѕР·СѓРјС–РЅРЅСЏРј РїРѕР» ітики, СЃРІРѕС—С… завдань та інструментів РґР» СЏ С—С… досягнення, Р±СѓР» Р° запрограмована РЅР° “катастрофу”.
Тобто, РјРѕР¶РЅР° СЃРєС–Р» СЊРєРё завгодно описувати “націонал С–Р·Рј СЏРє Р» СЋР±РѕРІ РґРѕ СЃРІРѕС—С…”, ал Рµ, якщо ти зал ишає шся “нерозбірл РёРІРёРј РІ інструментах” (РЅРµ тіл СЊРєРё окремі практики Р’РћРЎСѓ, ал Рµ Р№ те, що артикул юють зчаста Фаріон, Іл Р» С” РЅРєРѕ, Михал ьчишин та С–РЅ.), ти СЃРІС–РґРѕРјРѕ чи несвідомо несеш шкоду, навіть тим, РґРѕ РєРѕРіРѕ РїСЂРѕРіРѕР» ошує С€ “Р» СЋР±РѕРІ”.
РњРё тут Р· yagshamash'ем РіРѕРІРѕСЂРёР» Рё РїСЂРѕ “буфери” :-), так-РѕС‚, скажи, РїРѕРєР» авши СЂСѓРєСѓ РЅР° серце: РїРѕР» ітика Р’РћРЎСѓ - це РїСЂРѕСЂРѕСЃС–Р№СЃСЊРєР°, РїСЂРѕС” вропейська чи “пробуферна” РїРѕР» ітика?
І, якщо все таки третє, то як вона співвідноситься з кремл івськими експектаціями?
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1376248 вiд 2013-11-12 12:55:17
Д е прочитати анал із ситуації післ я непідписання угоди про асоціацію з ЄС?
Що там експерти-футурол оги пропонують? Ціл ий 2014 буде готуватися фінал: Янукович - Тягнибок?
Відтак Янукович йде на 4 термін чи якісь інші сценарції?
Ukrainian Ranger [Останнi 20 месаг]
№ 1376247 вiд 2013-11-12 12:54:33
Бандюковичам зал ишил ася С…С–Р±Р° що “пауза”. РЇРє тепер СЃРІРѕС” РјСѓ Р±РёРґР» РѕР» охторату пояснити, що вчора Р№РѕРіРѕ тягл Рё Р·Р° СЂРѕРіРё РґРѕ Європи, Р° тепер РґРѕ РўРЎ? “РќС” -РїР° пацанскі”.
Ukrainian Ranger [Останнi 20 месаг]
№ 1376246 вiд 2013-11-12 12:49:53
ПапараЦЦі Хрє нOFF
в„– 1376240
Тому що існують інші дефініції, в той час як твої - відхід на манівці.
Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1376245 вiд 2013-11-12 12:41:58
Zelen
в„– 1376243
Хоча я і не онол ітег, я б з радістю хотів би помил итися щодо непідписання Угоди.
Недописувач (ал Рµ РџРѕ [Останнi 20 месаг]
№ 1376244 вiд 2013-11-12 12:41:32
В общем:
Пусть в ресторане не дают на вынос,
Там радио мол чит - там бл агодать
Вбежит швейцар и спросит:
В «РљС‚Рѕ РЅР° Р’РёР» СЊРЅСЋСЃ?
Спокойно - продол жайте выпивать! » (с)
Zelen [Останнi 20 месаг]
№ 1376243 вiд 2013-11-12 12:33:46
самое смешное то, что как Р±С‹ Р’РёР» СЊРЅСЋСЃ РЅРµ закончил СЃСЏ, РІСЃРµ предсказател Рё Рё РѕРЅРѕР» итеги зайдутся воем “Р° СЏ Р¶ РіРѕРІРѕСЂРёР» шо так Рё будет!”, причем РІРЅРµ зависимости РѕС‚ того, как именно будет)
Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1376242 вiд 2013-11-12 12:15:03
Недописувач (ал е Поціновувач)
в„– 1376239
То і є позиція зечари... Навряд чи бандарє нкі пизділ и б відсебятину. Вони пиздять тіл ьки те, що їм скажуть з АП. Суки, ненавиджу.
Недописувач (ал Рµ РџРѕ [Останнi 20 месаг]
№ 1376241 вiд 2013-11-12 12:14:54
Вал л он [Останнi 20 месаг]
в„– 1376224 РІiРґ 2013-11-12 10:15:37
Безусл овно упрощаю. Но - без массового потребител ьского спроса - именно конфет, айфонов и прочего говна - причём обеспеченного хотя бы частично собственными средствами, а не кредитным пузырём - никуда мы не двинемся.
ПапараЦЦі РҐСЂС” РЅOFF [Останнi 20 месаг]
№ 1376240 вiд 2013-11-12 12:14:36
2 yagshamash
“Хоча РѕСЃРѕР±Р» РёРІРёС… неґативних конотацій РЅРµ бачу Сѓ визначенні.”
Наукові дефініції якраз і відрізняються тим, що мусять відрізати усі конотації і апел ювати л ише до змістовного наповнення поняття.
РљРѕР» Рё СЏ UR'Сѓ давав визначення націонал С–Р·РјСѓ РІ науково коректних дефініціях, то UR просто РЅРµ визнавав Р№РѕРіРѕ СЏРє визначення саме “націонал С–Р·РјСѓ”. :-)
Недописувач (ал Рµ РџРѕ [Останнi 20 месаг]
№ 1376239 вiд 2013-11-12 12:11:54
Vichny [Останнi 20 месаг]
в„– 1376236 РІiРґ 2013-11-12 11:38:22
Тези Костіка якщо РЅРµ РґРѕСЃР» С–РІРЅРѕ, то РґСѓР¶Рµ Р±Р» РёР·СЊРєРѕ збігаються Р· тим, що вчора РІ педерачі Сѓ РљСѓР» РёРєРѕРІР° РїРёР·РґС–Р» Р° інша Бандарє РЅРєР°... те Р¶ саме - “РЅРѕ РЅС” Р» СЋР±РѕР№ ценой”, “РјРё видвігає Рј сваї СѓСЃР» РѕРІС–СЏ”, РЅСѓ С– звичайно - “защітіть інтє СЂС” СЃРё України может тол СЊРєРѕ РЇРЅСѓРєРѕРІС–С‡” ;))
PEPSI (Merkury) [Останнi 20 месаг]
№ 1376238 вiд 2013-11-12 12:08:01
milanese
в„– 1376230
Вал л он
в„– 1376229
вы гл авное не стесняйтесь, :-)
тут РІСЃС– РґСѓР¶Рµ спрощують, РєРѕР» Рё тут пишуть навіть РїСЂРѕ Бл РѕС…С–РЅР° С– РЎСЊРѕРјС–РЅР°, С– розгортати СЏРєС–СЃСЊ Р±С–Р» СЊ-менш СЃРєР» адні пункти РЅРµ поспішають. РўРѕР¶ “РЅРµ нада стесняться” (СЃ) :-)
yagshamash [Останнi 20 месаг]
№ 1376237 вiд 2013-11-12 11:39:40
Хоча особл ивих неґативних конотацій не бачу у визначенні.
A buffer state is a country lying between two rival or potentially hostile greater powers, which by its existence is thought to prevent conflict between them.
Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1376236 вiд 2013-11-12 11:38:22
Віл ьнюс, кажете?
Он, кл оун у підарасів костік бандарєнка висрався
А цей поц дуже бл изький до януковського хуя :(
yagshamash [Останнi 20 месаг]
№ 1376235 вiд 2013-11-12 11:31:23
ПапараЦЦі Хрє нOFF
в„– 1376234
Ну я ж написав, що маю на увазі. Тож не турбуйся, я не поділ яю погл ядів Кремл я :)
ПапараЦЦі РҐСЂС” РЅOFF [Останнi 20 месаг]
№ 1376234 вiд 2013-11-12 11:12:36
2 yagshamash
Тобто, “буфер” РїРѕ-твоє РјСѓ, це УСЬОГО Р›Р? РЁР• країна, котра знаходиться РїРѕРјС–Р¶ РґРІРѕС… (цивіл ізаційно, ціннісно, світогл СЏРґРЅРѕ) протиборчих СЃРёР»? :-)
Р “адаю, що це трошки РЅРµ так.
РўС–, хто вважають, що ЄС СЂРѕР·РіР» ядає Україну СЏРє “буфер”, нам говорять РїСЂРѕ дещо інше.
“Буфер” - це РЅРµ просто “Р·РѕРЅР° розмежування”, Р° “Р·РѕРЅР° нестабіл ьності”, інспірована протиборчими СЃРёР» ами.
Тобто, РєРѕР» Рё Кремл СЊ говорить, що Україна - це РІ очах ЄС “буфер”, РІС–РЅ нам дає зрозуміти, що це саме ЄС зацікавл ена Сѓ підтриманні нестабіл ьності РІ нашій державі.
РљРѕР» РёСЃСЊ РЎР РЎР СЂРѕР·РіР» ядав СѓСЃСЋ Латинську Америку СЏРє “буфер” С–, дестабіл ізуючи там ситуацію, навпаки, звинувачував РЎРЁРђ Сѓ тому, що це саме РІРѕРЅРё інспірують числ енні РІС–Р№СЃСЊРєРѕРІС– закол оти, хунти С– путчі.
Так-РѕС‚, погоджуючись С– Р· тим, що Україна С”, РЅР° РґСѓРјРєСѓ ЄС “буфером” (Бал тія, скажімо, РЅРёРј РЅРµ С”, хоча, Р·РЅРѕРІСѓ Р¶ таки, москал С– увесь час цим Р» якал Рё прибал тів), ти фактично визнає С€, що ЄС РЅРµ зацікавл ена РІ пануванні Р» іберал СЊРЅРёС… цінностей, демократичних принципів С– економічної стабіл ьності РІ нашій державі.
Якраз той факт, що пол якам вдал ося нав'язати ціл ому ЄС ідею пригорнути Україну хоча б угодою про асоціацію і ПРЯМО ЗАСВІД ЧУЄ, що ЄС не зацікавл ений в існуванні України як буфера.
РўРѕРґС– СЏРє РїРѕР» ітика Путіна щодо України - це якраз ставл ення РЅРµ СЏРє РґРѕ СЃРѕСЋР·РЅРёРєР°, Р° СЏРє РґРѕ “буфера”. Тобто, Р·РѕРЅРё нестабіл ьности, РЅР° тл С– СЏРєРѕС— Путінл енд РІРёРіР» ядатиме “РІ шокол аді”.
Призрак замка [Останнi 20 месаг]
№ 1376233 вiд 2013-11-12 11:03:59
Лет 7-8 назад читал РІ достаточно “Р” ел РѕРІРѕР№ стол ице” короткую заметочку, что Абрамович Рё Беня РґРѕРіРѕРІРѕСЂРёР» РёСЃСЊ РѕР± обмене Бениных активов РІ Украине РЅР° 17 % ФР“Абрамовича. Есл Рё это так, то деятел ьность Бени РІ обвал Рµ украинских РєР» СѓР±РѕРІ Рё затал кивания укрфутбол Р° РІ Объебол становится понятной.
Но произошл о л и это? Кто-то может прокомментировать?
yagshamash [Останнi 20 месаг]
№ 1376232 вiд 2013-11-12 10:59:12
Якщо на віл ьнюському саміті не підпишуть Угоду про асоціацію України і ЄС, то наступна нагода зробити це з'явиться аж у 2016 році, якщо з'явиться взагал і.
Такий сценарій окресл ив як найімовірніший пол ьський є вродепутат Павел Ковал ь у розмові з газетою Rzeczpospolita.
yagshamash [Останнi 20 месаг]
№ 1376231 вiд 2013-11-12 10:53:59
ПапараЦЦі Хрє нOFF
в„– 1376226
Я не бачу неґативу у цьому сл ові. Однак дл я зовнішньої пол ітики Пол ьщі - це дуже важл ивий момент мати стабіл ьну і прозахідну Україну між собою і Росіє ю, чи не так? Тобто це вигідно і їм у цьому сенсі, і нам з инших міркувань.
milanese [Останнi 20 месаг]
№ 1376230 вiд 2013-11-12 10:53:51
Вал л он
в„– 1376229
погоджуюсь :) Загал ом, запхнути обговорення/анал із таких речей в якісь рамки довол і важко. Ніхто зараз спрогнозувати не зможе, які насл ідки будуть
Вал Р» РѕРЅ [Останнi 20 месаг]
№ 1376229 вiд 2013-11-12 10:51:31
milanese
в„– 1376227
“РіРѕРґР° Р· ЄС - це Р¶ інструмент. РЈСЃРµ зал ежить РІС–Рґ того, СЏРє РЅРёРј скористатися. РњРѕР¶РЅР° РІСЃРµ проїбати, Р° РјРѕР¶РЅР° мати користь. РўС–Р» СЊРєРё тут РІР¶Рµ Р±С–Р» ьшість зал ежить РІС–Рґ України, СЏРє РЅРµ РґРёРІРЅРѕ, С– РІС–Рґ адекватної внутрішньої РїРѕР» ітики - реформи СЃРѕС† РїРѕР» ітики С– РїРѕР» ітики освіти, реформи СЂРёРЅРєСѓ праці С– С‚. Рґ. С– С‚. Рї”
повністю підтримую, щира правда.
Взагал і обговорювати такі питання на тіпо-футбол ьному гесті - профанація чистої води :) я все дуже спрощую, кол и тут пишу. і розгортати якісь біл ь-менш скл адні пункти на пол і, де кормл яться трол і, не вважаю доречним :)
Убитый Енот [Останнi 20 месаг]
№ 1376228 вiд 2013-11-12 10:48:50
Обсил ф открыл дл я себя творчество совкопримата Романенко, бгг.
milanese [Останнi 20 месаг]
№ 1376227 вiд 2013-11-12 10:47:09
ПапараЦЦі Хрє нOFF
в„– 1376223
о, тут я тебе підтримаю :)
Вал л он,
Р° С…С–Р±Р° це СЃСЋСЂРїСЂРёР·, що машинобудівна гал СѓР·СЊ РІ РЈР° неконкурентоспроможна РЅР° світовому СЂРёРЅРєСѓ (РЅСѓ РєСЂС–Рј РєРѕР» ишнього СЃРѕРІРєР° С– то СѓРјРѕРІРЅРѕ - грунтуючись РЅР° старих РїСЂРѕРј Р·РІ"язках)? РќСѓ зайде РђР» ьстом - РћРљ РґРѕР±СЂРµ. РќС– РґР» СЏ РєРѕРіРѕ РЅРµ С” секретом, що СЏРєС–СЃСЊ гал СѓР·С– банал СЊРЅРѕ відімруть. Рђ тобі С” охота спонсорувати РЅС–РєРѕРјСѓ РЅРµ потрібну РєСЂС–Рј Васадзе С‚. Р·РІ. “автомобіл ебудівну гал СѓР·СЊ”? Рђ тим часом РџРѕСЂРѕС… СЃРїС–Р» СЊРЅРѕ Р· угорцями (здає ться, чи чехами) виграв тендер РЅР° постачання автобусів Сѓ РџРѕР» ьщу (хоча треба детал ьніше вивчити). Р РёРЅРѕРє збуту? Р—РІС–СЃРЅРѕ СЂРёРЅРѕРє збуту. Однак, СЏРє справежл РёРІРѕ пише Недописувач (екій кал амбур :) РІС–РЅ нічого РЅРµ вартий, якщо тут немає купівел СЊРЅРѕС— спроможності. Варто Р» ише порівняти спроможність внутрішнього СЂРёРЅРєСѓ ЄС С– України.
Вся дискусія про ЗВТ з ЄС і т. д. вона дещо спотворена - на кштал т статті, яку тут обговорюють. Це - рівень кухонного обговорення, замішаного на бракові інформації, розумінні процесів і теоріях змови.
Д о чого я веду - угода з ЄС - це ж інструмент. Усе зал ежить від того, як ним скористатися. Можна все проїбати, а можна мати користь. Тіл ьки тут вже біл ьшість зал ежить від України, як не дивно, і від адекватної внутрішньої пол ітики - реформи соц пол ітики і пол ітики освіти, реформи ринку праці і т. д. і т. п. Д а, в такому стані, як Україна є зараз, вона не має вел иких шансів на хороший розвиток за будь-яких обставин. Хоч ЄС, хоч Росія, поки не подол ає певні внутрішні бар"є ри росту.
Зрештою, ЄС не потрібні (як ти мене не переконуй) чорна діра на своє му кордоні - аж ніяк. На це і спрямована і пол ітика сусідства, і Угода
Сторiнки : |