![]() |
| ||||||||
| Хронологiчно | ||||||||
| Загалом месаг : 1738191 на 10751 сторiнках. Поточна сторiнка : 155. |
Сторiнки : |
sk (здалеку...) [Останнi 20 месаг]
№ 1732028 вiд 2025-09-24 15:59:01
Держсекретар США Марко Рубіо: Президент Трамп назвав відновлення миру в усьому світі, зокрема й припинення війни між Росією та Україною, одним зі своїх головних пріоритетів. На засіданні Ради Безпеки ООН я наголосив: цю війну слід завершити. Якщо цього не станеться, Президент уживе необхідних заходів, аби накласти відповідні санкції за подальшу агресію.
---------
санкції і тарифи це адін-хуй чи різний?
наче і лавровий кінь в оон повинен виступити (і з тим же рубіо переговорити)...
вангую що лавров привезе пару золотих статуеток в подарунок трампу. пообіцяє 500 тисяч ярдів інвестицій в розробку рідкоземельних металів на алясці, домовиться з мадуро що той перестане виробляти наркоту, іран - робити атомну бомбу. патріарх кіріл канонізує трампа і в честь цього зробить наколку профілю трампа на всю спину...
ну тобто, на завтра трамп скаже що хуйло-володінька - найкращий його друг. і кращих вже у нього не буде...
sk (здалеку...) [Останнi 20 месаг]
№ 1732027 вiд 2025-09-24 15:52:17
нам всім хочеться щоб фламінго і ко вироблялись у великій к-ті, і тим більше долітали куди потрібно...
але 3,5+ років війни...
приємно читати звіти мад'яра, але к-ть танкерів що відгружають хуйло-нафтою на балтиці не змінилась...
дефіцит бензину? ми пережили ахуйєнний дифіцит на початку війни. логістика перебудувалась і проблем немає...
що там було нещодавно? супер-злом серверів аерофлоту все знищено, рік на відновлення. нічого літати не буде!
нехай у розробників файр-пойнт все вийде, порадуємся фоткам з місць подій і коментарям хуйло-насєлєнія у відосах з телефонів...
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1732026 вiд 2025-09-24 15:50:56
Voxa (м. Запоріжжя)
№ 1732020 вiд 2025-09-24 14:31:42
Махмуд - він чисто барига зі східного базару.
sk (здалеку...) [Останнi 20 месаг]
№ 1732025 вiд 2025-09-24 15:48:57
Сьогодні, 24 вересня, ворог завдав комбінованого удару по території одного з навчальних підрозділів Сухопутних військ Збройних Сил України. Серед застосованих засобів ураження — дві балістичні ракети “Іскандер”.
Внаслідок точного влучання в укриття, попри вжиті заходи безпеки, на жаль, повністю уникнути втрат серед особового складу не вдалося. На місці працюють відповідні екстрені служби. Пораненим оперативно надається вся необхідна медична допомога.
VVV [Останнi 20 месаг]
№ 1732024 вiд 2025-09-24 15:17:10
пізділо лише зараз починає розуміти, що стара мадярська свиножаба то не його шльондра, а хуйлова. їбанько.
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1732023 вiд 2025-09-24 15:10:15
Enot
№ 1732019
“Фокус для «Фламінго» зараз — зробити його максимально масовим у застосуванні. У компанії «задоволені» точністю, «майже задоволені» масовим виробництвом, але ще не задоволені масштабом пусків, який головним чином залежить від кількості людей, які можуть виїхати на запуск.”
от ще одна версія де взагалі все ок, але чомусь ракети не запускають.
Пропоную дочекатись якогось запуску: 2-3 пуски, і тоді шось обговорювать.
Enot [Останнi 20 месаг]
№ 1732022 вiд 2025-09-24 15:08:44
Я думаю що всі повідомлення по кількість вироблених ракет або швидкість їх виробництва може бути або дезінформацією або державною зрадою. Або-або. Тому що це військова таємниця.
Нам не мають казати скільки вироблено ракет і які в них ТТХ.
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1732021 вiд 2025-09-24 14:41:53
Enot
№ 1732019
ну добре, давай з іншого боку.
Ракету запустили, вона десь полетіла, в шось влучіла в шось ні. Норм процес випробувань. Я з цим не сперечаюсь і під сумнів не ставлю. Але ця інформація говорить нам про те, шо вироб лише тестується, проходе випробування. Правильно?
Шо тоді згідно с заяв директорки виробляли по 30 шт в місяць, а зараз по 50 шт? Невідому куди влучаючу ракету і промислових масштабах? Чи її таки ще не виробляють, директора перебільшує, а поки тестують?
Про новий модернізований двигун взагалі забуваєм, як про перспективу.
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1732020 вiд 2025-09-24 14:31:42
“Рішення Великобританії визнати палестинську державу вже призвело до серйозних політичних наслідків. Вже через два дні після цього визнання глава Палестинської автономії Махмуд Аббас представив Лондону рахунок – він вимагав виплатити палестинцям репарації за період британського мандата в Палестині (1917–1948 роки), повідомляє низка видань, включаючи The Daily Mail та The Winnipeg Sun. Сума претензій, за оцінками, може сягати 2 трильйонів фунтів стерлінгів.”
хм
Enot [Останнi 20 месаг]
№ 1732019 вiд 2025-09-24 14:19:34
Тарас Чмут виклав фейкове видео фейкового запуску Фламінго, фейкові фото місць ураженння щоби що?
Експерт, які мають відношення до галузі, відкоментували вказавши на проблеми ракети, яка, очевидно існує. Чт вони теж у змові. Щоби що?
Я розумію, що я тебе не переконаю - теорія змови має свої закони
sk (здалеку...) [Останнi 20 месаг]
№ 1732018 вiд 2025-09-24 14:18:29
Spain announces that a Spanish Air Force plane with Minister of Defense Margarita Robles onboard was hit by Russian electronic warfare and had its GPS jammed near Kaliningrad while flying the minister to Lithuania
-----
це вже не новини... просто констатація
до речі. а де розслідування про те звідки дрони над аеропортами з'явились?
Enot [Останнi 20 месаг]
№ 1732017 вiд 2025-09-24 14:14:30
З невеликих приватних КБ можуть вирости великі кампанії. Зараз з'явився новий ринок, новий великий попит, який тільки збільшуватиметься, є умови для цього.
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1732016 вiд 2025-09-24 14:08:24
Enot,
та може і літало, про то ніхто не знає, крім одного дописа Чмута.
Але мова не про то, а про вью директорки, яка вже будує завод по виробництву нових, модернізованих двигунів
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1732015 вiд 2025-09-24 14:06:09
Взагалі я хочу сказати шо ніколи волонтери і актівісти не переможуть державу. Тактично, “на ривку” можуть, але в довгу, коли держава розгорне виробництво програють.
Приватні компанії це звісно добре, але в них задача зароблять гроші
Enot [Останнi 20 месаг]
№ 1732014 вiд 2025-09-24 14:02:20
Воно вже літало. Там проблема з точністю, а двигун працює.
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1732013 вiд 2025-09-24 13:52:27
Enot,
вони - це Фойр-пойнт, здається з посту це зрозуміло шо річ саме про них.
І да, я не вірю шо приватна компанія ні звідки, переробить авіаційний двигун “на колінах” шоб він полетів. Це нетривиальна задача і для потужного КБ і місяців і місяців випробувань.
Ну і шоб взагалі шось обговорювать, нехай воно якось полетить.
Enot [Останнi 20 месаг]
№ 1732012 вiд 2025-09-24 13:27:49
Voxa
Ти спеціаліст в цій області, знаєш хто на що здатен чи не здатен? І хто такі “вони”?
Enot [Останнi 20 месаг]
№ 1732011 вiд 2025-09-24 11:44:22
https://www.unian.ua/weapons/toloka-mozhe-rozgromiti-krimskiy-mist-i-porti-rosiji-forbes-13140708.html
Гігантська підводна “Толока” може розгромити Кримський міст і порти Росії, - Forbes
Потужний підводний дрон з корисним навантаженням до 5 тонн може загрожувати Керченському мосту.
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1732010 вiд 2025-09-24 11:44:21
olma
№ 1732002
в данному контексті вона говорить, шо отой АИ-25 вони будуть робить якось по іншому, шо здешевить його виробництво. Я навів приклад, як це може бути в теорії, замінивши один матеріал на інший.
Гіпотетично, в теорії таке дійсно можливо. Але на практиці, я в це не вірю. Вони самі на це не здатні.
кроче - “Нове вбрання короля”
Enot [Останнi 20 месаг]
№ 1732009 вiд 2025-09-24 11:42:57
Гігантська підводна “Толока” може розгромити Кримський міст і порти Росії, - Forbes
Batyj [Останнi 20 месаг]
№ 1732008 вiд 2025-09-24 11:14:20
читаю прямую речь иксперда:
https://www.dynamomania.com/news/786169-mihail-smolovoj-pochemu-to-svyataya-vera-v-bilovara-nikuda-ne-ischezaet-postavte-tuda-zaharchenko-proverte-rebenka
------
это же пиздец, как люди не умеют выражать свою мысль. Можно, взагали конечно, догадываться, о чем речь. Но если дословно - да его вааще нельзя до микрофона допускать..
sk (здалеку...) [Останнi 20 месаг]
№ 1732007 вiд 2025-09-24 11:10:32
Сейчас идет война за сохранение нашей страны и нам ее нужно выиграть, и мы приложим все силы чтобы ее выиграть, — Песков
------------
жили собі підараси на болотах. продавали нафту, купували мерседеси...
і тут - хуяк! голов-підараз вирішив провести коротко-строкову спєц-войєн-апірацію... і...
воно перетворилось на “війну за сахранєнійє страни”...
sk (здалеку...) [Останнi 20 месаг]
№ 1732006 вiд 2025-09-24 11:07:20
про ті двигуни...
тисячі, “на смітнику”...
ну хз. добре якщо так. десь “валяються” бесхозні двигуни, якщо на ракету поставити, то на 3к км 1 тону бк доставить
дійсно, звучить як презентація старт-апу, який хоче щоб інвестори сотню-другу мільйонів вклали...
sk (здалеку...) [Останнi 20 месаг]
№ 1732005 вiд 2025-09-24 11:01:01
У ніч на сьогодні було уражено відразу дві проміжні нафтоперекачувальні станції рф - «Кузьмичи-1» (Волгоградська обл.) та «Зензеватка» (Волгоградська обл.).
---------
як завжди. назви нас пунктів у хуйлостані - наче їх спеціально для кіно видумали
кузьмічі, сука!
Batyj [Останнi 20 месаг]
№ 1732004 вiд 2025-09-24 10:58:31
В контексте мессаги № 1731996 - те выкупленные движки на сомом деле, если гонять на стенде, выдержат еще часов 200, если не больше..
10 часов - это с вероятностью превышения 0,997..
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1732003 вiд 2025-09-24 10:56:47
Batyj
№ 1732001
---
Ок. Зрозумів. Дякую.
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1732002 вiд 2025-09-24 10:56:07
Voxa (м. Запоріжжя)
№ 1732000
Реактивний двигун ракети (одноразовий) скількі має працювати на бойовому завданні?
Якщо це абстрактний параметр, наприклад як у ліфті, який розраховано на підйом 4 людей загальною масою 400 кг, але реально його троси на розрив чи на відмову в три рази більше ваги?
Batyj [Останнi 20 месаг]
№ 1732001 вiд 2025-09-24 10:54:06
2olma
№ 1731999
Термин теории надежности, Наработка на отказ. Запчасти в самолетах меняют не по фактическому износу, а по проверенной наработке на отказ.
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1732000 вiд 2025-09-24 10:27:52
olma
№ 1731999
умовно: лопатку можно зробити з титана і вона пропрацює 1000 годин, а можно з легованої сталі, строк роботи кілька годин
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1731999 вiд 2025-09-24 10:24:08
sk (здалеку...)
№ 1731996
... При цьому конструкція двигуна була максимально спрощена, враховуючи необхідність робити їх дешево та масово з закладеним ресурсом у 10 годин роботи. "
----
Не дуже зрозуміло, що це за параметр-характеристика “10 годин роботи”?
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1731998 вiд 2025-09-24 10:20:59
sk (здалеку...)
№ 1731996
оці всі інтервью Файр-спонта поки більше шо нагадують казку «Нове вбрання короля» Андерсена, ну або з сучасності був такий в ЗП “Автосалон 2000”...
Orest Dniprovskiy [Останнi 20 месаг]
№ 1731997 вiд 2025-09-24 10:19:17
У США психіатричні лікарні переповнені «кібер-пацієнтами» — людьми, у яких поїхала психіка після контакту зі штучним інтелектом.
Уже навіть з’явився неофіційний діагноз — «ШІ-психоз». Так називають випадки, коли люди створюють собі «нейродруга», а той у діалогах починає дедалі більше маніпулювати ними: давати дивні поради та незвичні «життєві інструкції».
https://www.wired.com/story/ai-psychosis-is-rarely-psychosis-at-all/
sk (здалеку...) [Останнi 20 месаг]
№ 1731996 вiд 2025-09-24 10:02:34
пресуха від файр-пойнт
про фламінго
читав раніше думку англо-спостерігача... сумніваються що двигуни до тих фп5 так масово укарїна може виробляти...
підозрює що на мотор-січ їх роблять
двигун для ракети, це вам не корпус з карбону “накрутити” десь в підземному цеху....
--------
Виробництво практично повністю автоматизоване і поділене на багато різних локацій. Станом на початок вересня темпи виробництва — приблизно 2 ракети на день (повний цикл). З планом досягти 200 на місяць до кінця цього року.
Наразі компанія використовує запас старих турбореактивних авіадвигунів із залишковим ресурсом менше 10 годин.
«Таких двигунів є тисячі, і ми викупили їх наперед, щоб мати запас перед масовим виробництвом… У нас є великий запас на багато місяців уперед. Ніхто зараз не виробляє їх для нас. Ми знайшли ці двигуни буквально „на смітнику “і відновили».
Однак, враховуючи кінечність цього запасу та великі заплановані темпи виробництва, Fire Point вже будує завод за ліцензією українського виробника, щоб із початку наступного року виготовляти двигуни самостійно. При цьому конструкція двигуна була максимально спрощена, враховуючи необхідність робити їх дешево та масово з закладеним ресурсом у 10 годин роботи.
Orest Dniprovskiy [Останнi 20 месаг]
№ 1731995 вiд 2025-09-24 09:58:50
трамп вчора сказав “я тільки що дізнався”
Кажуть, що це він сказав про постачання енергоносіїв з кацапстану до Угорщини та Словачиини
---
Ось кілька історичних згадок і описів “синдрому останнього співрозмовника” у класичній психіатрії:
? Класичні джерела
Ейген Блейлер (Eugen Bleuler, 1857–1939)
У своїй відомій праці “Dementia Praecox oder Gruppe der Schizophrenien” (1911) Блейлер описував феномен, коли пацієнти з шизофренією втрачають послідовність мислення і критичність.
Він звертав увагу, що такі пацієнти “легко погоджуються з тим, що їм щойно сказали, навіть якщо раніше думали протилежне”.
Це він пов’язував з аутизмом шизофренічного мислення і дефіцитом волі.
Курт Шнайдер (Kurt Schneider, 1887–1967)
У своїй класифікації “першорядних симптомів шизофренії” (1939) згадував ехосимптоми (ехолалія, ехопраксія, ехомімія).
Хоча сам “синдром останнього співрозмовника” не виділявся, він вважав, що це частина розладу волі й мислення при шизофренії.
А. В. Снежневський (1904–1987, радянська школа психіатрії)
У своїх роботах про шизофренію та органічні психози описував симптом “персеверації” (застрягання на останніх словах, думках) і “симптом останнього співрозмовника”.
Він наводив приклади, коли пацієнт відповідав не за суттю питання, а просто повторював чи приймав думку останнього, хто з ним говорив.
Цей феномен він відносив до дефектних змін мислення.
Класичні геронтопсихіатричні спостереження
У літературі про старечу деменцію (ще з кінця XIX ст.) описували, що пацієнти часто погоджуються з останнім, хто говорить.
Це пояснювали короткочасністю утримання інформації і “провалом” попередніх думок.
? Важливі уточнення
У різних школах психіатрії цей феномен не завжди виділяли як окремий синдром, а часто описували як частину клініки шизофренії або деменції.
Найчастіше в радянській та пострадянській літературі використовувався саме термін “симптом останнього співрозмовника”.
У західних джерелах ближче до цього терміну — “suggestibility” (навіюваність) та “recent interviewer’s influence”.
sk (здалеку...) [Останнi 20 месаг]
№ 1731994 вiд 2025-09-24 09:51:21
olma
№ 1731992
якось трамп так вчора сказав “я тільки що дізнався”...
чувак майже рік “на посаді”...
можливо йому і раніше щось говорили, пам'ять підводить...
в б-якому випадку словами і заявами війна не закінчиться
наче хуйлостан з нового року пдв підвищує на 2%
шукають як би більше бабла в бюжет збирати...
Orest Dniprovskiy [Останнi 20 месаг]
№ 1731993 вiд 2025-09-24 09:48:54
klirik № 1731989
У Трампа класичний психічний розлад коли він потрапляє під вплив людини, яка остання з ним розмовляла
---
Судячи з опису, ви маєте на увазі ситуацію, коли людина легко підпадає під вплив інших, особливо останнього співрозмовника — змінює свої думки, рішення або навіть переконання залежно від того, хто з нею щойно говорив.
У психіатрії це найчастіше описують як:
Істеричний (дисоціативний) розлад особистості або істеричні риси — схильність до навіюваності, залежності від чужої думки.
Залежний розлад особистості — людина відчуває потребу, щоб за неї приймали рішення, і легко піддається впливу авторитетів чи близьких.
У деяких випадках подібна поведінка може зустрічатися при шизофренії (симптом “ехопраксії” чи “ехолалії”) або при органічних ураженнях мозку, але тоді це не лише про вплив останнього співрозмовника, а й про ширші когнітивні порушення.
У класичній психіатрії існує ще термін “синдром останнього співрозмовника” — коли пацієнт погоджується з думкою того, хто говорив з ним останнім, незалежно від попередніх переконань. Це найчастіше описується при шизофренії чи вираженій деменції.
? Якщо коротко: “синдром останнього співрозмовника” вважається ознакою шизофренічного або органічного психічного розладу, але сама навіюваність частіше зустрічається при істеричному чи залежному розладі особистості.
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1731992 вiд 2025-09-24 08:50:23
Єдиний результат риторики Трампа, це що його спецслужби і ЦРУ будуть давати в Адміністрацію більш адекватні рапорти про ситуацію на фронті і ситуацію в Росії. Хоча там пох - у ТРампа таку херню ніхто не читає.
У нього розуміння політики і переговорів як ото у русскіх бізнесменів з ліхіх девяностих. Пайдьом в сауну, попарімся, будут дєвочкі бухло єда - парєшаєм.
sk (здалеку...) [Останнi 20 месаг]
№ 1731991 вiд 2025-09-24 08:42:41
ProstoVlizPobalakaty
№ 1731987
до речі. вчора ж...
вольц, якого звільнили через сігнал-гейт, призначили “послом сша в оон”, і він там сказав: я закликаю до прямих переговорів зе і хуйла (типу “не наша війна”)
а рубіо сказав що зе повинен погоджуватись на умови які зараз є (хз про що він)...
тобто зовнішня політика сша - штука дуже “загадочна” і “багатогранна”... кожен почує те що захоче...
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1731990 вiд 2025-09-24 08:41:07
Так а чого їм турбуватися? Всі вже зрозуміли, що дєдушко у кращому разі скаже “гав-гав”, але не вкусить.
klirik [Останнi 20 месаг]
№ 1731989 вiд 2025-09-24 08:37:05
Так, для Віткоффа вже смажать чебурєк і полірують пляшку.
У Трампа класичний психічний розлад коли він потрапляє під вплив людини, яка остання з ним розмовляла
Сторiнки : |