| ||||||||
Хронологiчно | ||||||||
Загалом месаг : 1689211 на 9526 сторiнках. Поточна сторiнка : 156. |
Сторiнки : |
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1683011 вiд 2024-02-05 14:47:42
шоб оцінити результати діяльності, будь-кому, не обов'язково навіть Зеленському, треба спочатку розуміти яка і як була поставлена задача і мета.
Тому шо якшо задача була поставлена, як її усі почули “на кордон 1991 року” а у відповідь “дайте 300 танків” то питать за результат нема сенсу... взагалі.
klirik [Останнi 20 месаг]
№ 1683010 вiд 2024-02-05 14:32:26
Прес -служба виклала відосик з фоточками як сонцесяйний відвідав в Дніпропетровський області центр підготовки, де відбувається тренування мобільних вогневих груп.
https://www.president.gov.ua/news/na-dnipropetrovshini-volodimir-zelenskij-oznajomivsya-z-robo-88773
“Палає” увесь укртвітер. Локація дуже легко вираховується. А ви дискутуєте чи компетентна жОПа щоб звільнять/залишати Залужного
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1683009 вiд 2024-02-05 14:13:55
toreo [Останнi 20 месаг]
№ 1683001 вiд 2024-02-05 13:39:24
Якщо Зеленський, не маючи належної кваліфікації, нездатний оцінити діяльність Залужного, то мабуть хтось у складі жОПи, кому він довіряє, це робить і приносить Зеленському свої висновки, і від певного часу ці висновки є негативними для Залужного.
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1683008 вiд 2024-02-05 14:09:34
sk (здалеку) [Останнi 20 месаг]
№ 1682996 вiд 2024-02-05 12:45:30
Ноунейм чи ні, але сидить на своїй табуретці вже давно - довше за багатьох колишніх премʼєрів. З цього можна зробити висновок, що роботу організувати так-сяк, але зміг. Чи можна буде знайти іншого у цей час - не впевнений.
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1683007 вiд 2024-02-05 14:07:16
toreo [Останнi 20 месаг]
№ 1682999 вiд 2024-02-05 13:10:22
Так а де у цьому пасьянсі міністр фінансів і голова НБУ? Оцей Марченко, який керує фінансами - малопублічна фігура; хз, більше від нього користі чи шкоди.
та Р¶ РЅРµ москал СЊ (та ж не москаль) [Останнi 20 месаг]
№ 1683006 вiд 2024-02-05 13:55:26
Toreo, ти можеш шукати будь які аргументи в підтримку рішення про звільнення Залужного, але вони повинні бути з урахуванням інтелектуальної здібності зеленського. Людина, яка не може скласти докупи пару слів у складнопідрядне речення не в змозі обєктивно судити про професійність дій військових. Чогось ти не говориш про нестачу б/п, амуніції для мобілізованих, зрив поставок через блокування кордонів і т. п. Якщо і знімати когось, то в першу чергу цього тупого, безпринципного і мстивого нарциса, через якого маємо війну такого масштабу. Він не президент України, він наша ганьба
toreo [Останнi 20 месаг]
№ 1683005 вiд 2024-02-05 13:53:11
klirik
№ 1683003
я відверто пишу, що навряд чи моя компетенція і кількість інформації, якою я володію, дозволяє однозначно давати оцінку. незамінних, звичайно, нема, але хто зна, хто з них кращий
toreo [Останнi 20 месаг]
№ 1683004 вiд 2024-02-05 13:49:41
olma
№ 1682998
“найди блять 5 звичайних послів і постав їх в Лондон, Прагу, Осло.”
-----------
тут не буду сперечатися. це якесь відверте шкідництво
klirik [Останнi 20 месаг]
№ 1683003 вiд 2024-02-05 13:48:01
toreo
№ 1683001
А хто спланував операцію по звільненню Ізюма та Куп'янська та правобережжя Херсонщини? Може його (їх) зробити новим ГК
toreo [Останнi 20 месаг]
№ 1683002 вiд 2024-02-05 13:44:03
olma
№ 1683000 вiд 2024-02-05 13:36:57
“Гетьманцев - доктор юридичних наук”
----------------
у мене було кілька зустрічей з гетманцевим тет-а-тет з економічних питань. я йому так і сказав, що, мовляв, ви ж - юрист, як ви можете правильно це оцінити, ви ж не розбираєтесь :))
не дуже дипломатично, але треба віддати йому належне, він сильно не образився)
toreo [Останнi 20 месаг]
№ 1683001 вiд 2024-02-05 13:39:24
olma
№ 1682998
“Це ж не Президент давав команду збудувати лінії оборони в 2022 році і перейти, підготуватися до оборони. А натомість Президент натхенний перемогами 2022 року, почав рекламну компанію контрнаступу з голою жопою в 2023 році.”
------------------
навряд чи мене можна звинуватити в тому, що надто оптимістично оцінюю як здібності, так і певні не зовсім сприятливі для нинішньої ситуації риси характеру пана зеленського, проте, зеленський дуже помірно втручається в чисто військові питання. може помиляюся, і ніхто з моїх знайомих не був на ставках, але принаймні я чув таке.
якщо була позиція військового керівництва у військових питаннях, які стосуються застосування сил оборони (зеленський зараз також формально за посадою до нього відноситься, але я не маю його на увазі), то зеленський так чи інакше приймав її. наскільки я розумію, у залужного був карт-бланш, але з якогось моменту він почав його втрачати.
знову ж, може я помиляюся, і реалії, які ми взнаємо пізніше, виявляться іншими. не забуваймо, що зеленський - професійний актор, він вміє грати, в т. ч і на рівні спілкування з командою. але він в чомусь і щира людина, намагається делегувати повноваження (хоча і часто невдало, бо друг - то не професія).
я от написав, що не заздрощі рейтингу залужного є причиною, але хіба зеленський не доклав туди свої емоції? чи хіба можна заперечувати, що було одним із факторів, який додався?
з мого ж боку до залужного здебільшого питання через іншу призму.
якщо про невдалий наступ-2023 (цікаво, тут вже всі згодні з тим, що він невдалий? бо подібні дискусії на тій фазі наступу, коли вже ясно було, що він невдалий, викликали тут праведний гнів деяких дописувачів), то я сумніваюся, що то був зеленський, хто приймав рішення наступати чи ні.
швидше, можливо, зеленський був частиною всієї команди, яка надихнулася ілюзіями (хоча чому ілюзіями, наприкінці 2022-початку 2023 у окупантів були значні проблеми, і можливо, якби ми почали операцію на токмак-мелітопіль в той час, коли ще не було ліній суровікіна, то хто зна).
це ж питання виходить за вузькі межі. наприклад, була компанія не за наступ, а за допомогу партнерів, яка була недостатньою. наші казали: дайте ж більше, нам треба наступати, є непогані шанси, але ж зброї не вистачає. тоді ж з. явилися ці “дайте 300 танків”. чи могли б ми вичавити всі ті сотні ббм без всього цього в умовах, коли байден казав, що вони і так багато допомагають, а зсу стікали кров. ю?
чи вплинуло цей піар наступу на росіян? імхо, ні. вони ж не ідіоти, особливо, їхній генштаб.
ок, припустимо, тему наступу протискав зеленський, а гшу був проти. у залужного тоді був шанс вплинути на це простою погрозою подати у відставку. якщо вже аргументи не спрацювали. більш того, імхо, це був би чи єдино правильний шлях.
а можливо, ідея наступу 2023 була правильною, але організована неправильно?
мене цікавить, чесно кажучи, інше. припустимо, питання з залужним вирішене і його звільнять таки.
чи спроможний зеленський зробити правильний вибір? тут я особисто маю певні сумніви. буду радий, звичайно, помилитися.
питання ці...
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1683000 вiд 2024-02-05 13:36:57
toreo
№ 1682999
-----
Ну так зрозуміло. Ніхто з цих трьох не є (макро) економістами за освітою і карьерною практикою.
Гетьманцев - доктор юридичних наук, до приходу в політику займався податковим консалтингом при якихось ділках, і так набував свою практику і знання, наскільки я знаю. Тому в нього нема розуміння як приумножить публічні фінанси. З іншими теж зрозуміло.
Ці наші власті вони повинні довіряти Міністру фінансів, міністру економіки, голові нацбанку, впершу чергу, а не Гетьманцеву.
toreo [Останнi 20 месаг]
№ 1682999 вiд 2024-02-05 13:10:22
sk (здалеку)
№ 1682996
я б сказав, що економічними питаннями керує трикутник єрмак-шурма-гетманцев. під ними “лежить” мінстр економіки свириденко. всі більш-менш важливі питання економіки погоджуються в цьому трикутнику, і якщо так, то після цього рухаються швидко і в кабміні, і в парламенті.
звичайно, з зеленським воно погоджується у форматі доповідей, але враховуючи інтелектуальну слабкість володимира олександровича і його небажання вникати в складні питання, бо голова пухне (з іншого боку, він обєктивно перевантажений) в розумінні економічних питань, фактично економікою керують ці троє.
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1682998 вiд 2024-02-05 13:04:20
toreo
№ 1682995
----
Я не згоден з твоєю логікою. Ті завдання, які провалило керівництво ЗСУ, воно провалило звісно, через слабке стратегічне планування і слабку стратегічну розвідку і прогнозування дій противника.
Їхня вина. Але твоя інфа це не вся правда. Там ситуація набагато складніша. По-перше, Це ж не Президент давав команду збудувати лінії оборони в 2022 році і перейти, підготуватися до оборони.
А натомість Президент натхенний перемогами 2022 року, почав рекламну компанію контрнаступу з голою жопою в 2023 році.
Короче, я не вірю що ОП або РНБОУ взагалі в стані написати претензії так гарно, як ти, toreo їх описав. Для цього треба бути трошки ззовні, і з дистанції спостерігати за війною і воєнним театром війни і діями військового керівництва.
Третє, є факти, шо президент втручався не тільки у стратегічне планування, але і у тактично-оперативне.
Я серйозно вважаю, що Начальника ССО Зеленський відправив у відставку (без узгодження з Залужним) після статті Саймона Шустера в журналі Тайм, де сказав, про це втручання. Нагадаю, що Шустер писав, що Зе пропонував військовому керівництву захопити Горлівку (з голою жопою).
Звісно, Зе офіційно висував і висуває предяви Залужному на словах заслужені, за пройоби, АЛЕ природою, джерелом Незадоволення Залужним стали невдачі і ревність до популярності. Зеленського можна понять, країна в 2023 нічого не виграла, а вину всі на нього кидають, а Залужний бєлий і пушистий з офігенним рейтингом - понять десь можна...
Але тут треба керуватися державними інтересами. І треба написати довгий список питань в стовпчику Pro і в стовпчику Contra. І подумати а що буде якщо скинути Залужного і призначити нову людину (яких просто нема, якщо ми говорив про рівень обізнанності зі справами).
Перш ніж міняти Залужного, Шапталу, та найди блять 5 звичайних послів і постав їх в Лондон, Прагу, Осло.
З. І. І останнє, я також серйозно вважаю, що Зеленський в понеділок викликав Залужного і скзав, що йому досить через інцидент з Іл-76 “з полоненими”. Оскільки ЗСУ взяло і збило той літак, про що ГенШтаб ЗСУ сказав. Це моя версія (гіпотеза) і вона має на життя, поки ніхто не спростував фактами.
Starik (Україна, Київ) [Останнi 20 месаг]
№ 1682997 вiд 2024-02-05 13:00:25
ще на цю тему
https://lb.ua/society/2024/02/05/596836_znovu_pro_strategiyu_de_mi_hto_mi.html
sk (здалеку) [Останнi 20 месаг]
№ 1682996 вiд 2024-02-05 12:45:30
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach)
№ 1682992
шмигаль - ноунейм. як і весь кабмін
і взагалі, кабмін - то “ставленики” ради (хоча при монобільшості - пох, єрмак керує)...
але подивимось
вікно овертону відкрилось. зараз місяць пообговорюють всі. якщо спочатку новина - це шок. то зараза - “не всьо так однозначно”... далі всі будуть какзати - “камандір-ахфіцер” - то адінхуй... і тп...
з точки зору військової, на фоні хз з допомогою від штатів, та к-тю снарядів з європи, робити якісь кардинальні рухи в управлінні армією - дуже ризикована штука...
toreo [Останнi 20 месаг]
№ 1682995 вiд 2024-02-05 12:29:52
olma
№ 1682989
“Хотів скинути Залужного через особисту неприязнь і ревнощі, а тепер щоб виправдати свою імпульсивну малохольну дурість, хоче зняти типа керівництво.”
---------------
імхо, це дуже вдале іпсо щодо того, що основна причина зняття залужного - якісь особисті заздрощі чи ревнощі. питання, хто грає в ній провідну роль: місцеві політичні опоненти (зокрема, і дехто з кумирів обсилфу) чи росіяни. кацапи взагалі дуже активно працюють над поглибленням суперечностей в нашому суспільстві. тему зняття залужного використають на повну. очевидно, що купа кацапських псевдо екаунтів буде захищати залужного і лити бруд на зеленського, якщо той його звільнить. або роздуватимуть тему слабкого зеленського, якщо ні.
наскільки я знаю, суперечності пов. язані більше з прорахунками гшу. залужний казав одне, виходило інше. звичайно, хто його зна, які там нюанси, яких завжди тисячі.
крім того, є певні речі, які ми не знаємо точно, але які точно знає зеленський. найперше це - статистика наших втрат. ми лише здогадуємося, що вони великі, зеленський знає з точністю до людини. вірніше, майже, бо інерція, але менше з тим.
я думаю, якби ці втрати оголосили, підтримка залужного трішки б знизилася.
головне тут навіть не абсолютні цифри. вони взагалі мало що значать у сучасному світі. важливим є співвідношення втрат. воно добре, звичайно, слухати наших пропагандистів про те, що у кацапів скрізь гори трупів, а на одного нашого загиблого кацапів - до десятка, і у них там вже майже 400 тис вбитими, а з пораненими - то і мільйон.
реальність, на жаль, трохи інша.
і я не здивуюся, якщо співвідношення втрат приблизно один до одного, або з незначною перевагою на нашу користь, якщо відмінусувати лднрівців. хоча хочу вірити, що хоча б один до трьох.
і тут важливе питання, яку перспективу дає нинішня динаміка втрат. скажімо, на горизонті одного року продовження бойових дій?
а якщо врахувати мобілізаційний потенціал кацапів і швидкість його відтворення за рахунок активної міграції і демографічної заміни вибулих за віком кацапів новими кацапами, які перетнули вік, скажімо, у 21 рік. І у нас.
яке співвідношення втрат маємо досягнути ми, щоб втриматися у разі, якщо конфлікт продовжиться до двох років?
в цих контекстах ведуться розмови навколо ставки головнокомандувача. можливо, в інших інтерпретаціях.
залужному доводиться пояснювати втрати з нашого боку, в т. ч. і в умовах надання альтернативної інформації і точок зору.
наприклад, щодо питання стану інженерно-фортифікаційної роботи. зараз вже відверто кажуть, що недостатня увага до цієї роботи з боку соу призвела до того, що ми втратили бахмут. залужний не повинен копати сам окопи, та, але і сео хлібо-пекарської компанії не буде сам перевіряти, скільки плісняви у його круасанах, для цього є механізми контролю, корекцій і коригуючих дій і т. д.
залужний має гарний імідж, але імідж - завжди відрізняється від реальної особистості. я от, наприклад, почув його коментар, що старі воєнкоми може трохи і не того десь там подекуди, але вони давали результат, а нові - не можуть. і дивно мені трохи, чи залужний знаходиться в контексті роботи тцк? це ж його вертикаль. рівень хабарництва в тцк - це щось. і те, що вони, нібито, “давали результат” пов. язаний з тим, що на початку війни добровольців було півмільйона - більше, ніж могли переварити тцк і армія в цілому, більше, ніж навіть було потрібно на першому етапі війни. тому можна було давати результат. зараз добровольців майже нема. і їх вже не буде в тих кількостях навіть близько. і тут виявилося, що тцк не справляються, що маса ухилянтів, що треба робити облави по містах, на трасах. що купа людей “порішала” з тцк і влк, отримала непридатність, і ніхто з ними нічого тепер не зробить, ніхто там нічого не перегляне і не анулює, бо лікарі - це мафія ще та, і своїх не здадуть. усвідомлює залужний ці процеси? хез. здається, не дуже.
про захист докторської в академії ківалова я вже не кажу. крім того, що у ківалова, ще є питання, чи у залужного є час на всі процедури. чи роблять підлеглі або гострайтери за гроші.
тут нема норм пояснення.
ну і очевидно, якщо зніматимуть залужного, то будуть знімати і його найближчих соратників, яких він собі підібрав. вирішувати, на кого міняти, очевидно, будуть з новим гшу, виходячи з його пропозицій. той, хто приходить на місце керівника, має набирати собі команду сам, бо на ньому вся відповідальність. так це працює у скрізь, де важливий результат, зокрема, в бізнесі. тут не потрібно шукати чорну кішку.
і я б не сказав, що на посаду гшу зараз стоїть черга. ситуація дуже важка для нас, перспективи - також.
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1682994 вiд 2024-02-05 12:29:25
Потелещили потелещенка, значить.
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1682993 вiд 2024-02-05 12:26:01
В Лісабоні ліквідовано “главу МНС ЛНР” Потелещенка, - росЗМІ
У тимчасово окупованому Лисичанську було ліквідовано “міністра надзвичайних ситуацій” так званої “ЛНР” Олексія Потелещенка.
Джерело: https://censor.net/ua/n3471618
Поїли хлєбушка в пєкарні.
А насправді орки влаштували там столовку для харчування і нарад!
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1682992 вiд 2024-02-05 12:05:14
sk (здалеку) [Останнi 20 месаг]
№ 1682987 вiд 2024-02-05 11:13:12
Можна розуміти так, що оскільки “управління” країною здійснює Кабмін, то піде нафуй Шмигло з усіма кулєгами.
Sauron [Останнi 20 месаг]
№ 1682991 вiд 2024-02-05 11:57:56
ProstoVlizPobalakaty
№ 1682981
Так він почав задкувати, коли побачив, що м'яч летить на лінію карного майданчика, а не в зону удару головою.
Все правильно зробив.
Sauron [Останнi 20 месаг]
№ 1682990 вiд 2024-02-05 11:54:15
LAZY
№ 1682975
100%
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1682989 вiд 2024-02-05 11:21:14
`Президент Володимир Зеленський міркує про те, щоб замінити не лише головнокомандувача Збройних Сил України Валерія Залужного, а й начальника Генерального штабу ЗСУ Сергія Шапталу.
Джерело: співрозмовники “Української правди” у владних колах`
ІМХО: Хотів скинути Залужного через особисту неприязнь і ревнощі, а тепер щоб виправдати свою імпульсивну малохольну дурість, хоче зняти типа керівництво.
Буде як було. Дуже хуйово! Коли зняв Резнікова, а потім зняв усіх замміністрів. Зняли Одеського, Ужгородського воєнкомів, а потім усіх 25 обласних.
Негативний антипродуктивний результат таких управлінських рішень Зеленського очевидний і всі страждають, країна витрачає час на реорганізацію, А йому пох. Йому важливіше його рейтинг і щоб йому рукоплескали.
sk (здалеку...) [Останнi 20 месаг]
№ 1682988 вiд 2024-02-05 11:14:34
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach)
№ 1682985
ну то копі-паст твіту казанського. там інший значок був. то О так “переклав” :)
в б-якому випадку цікаво подивитись наскільки доходи в бюджет зросли з появою касових апаратів (обов'язковою)
і як це в довгій перспективі буде працювати (чи наші люди придумають інші способи уникнення податків)
sk (здалеку) [Останнi 20 месаг]
№ 1682987 вiд 2024-02-05 11:13:12
olma
№ 1682983
та що там послів... зе ж італійцям в і-вью сказав що думає над “перезагрузкою” управління країною. і питання не тільки в заміні залужного
ну, тобто, у єрмака велика лава запасних. будуть “перезагружатись”...
можливо, як портніков каже, коли офіційно строк повноважень зе вийде, потрібно легітимність не порушити чи робити все щоб менше питань задавали... хз
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1682986 вiд 2024-02-05 10:39:56
Щодо гетьманцева, то його мордяка у телевізорі здатна викликати лише відразу у глядачів.
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1682985 вiд 2024-02-05 10:22:37
sk (здалеку) [Останнi 20 месаг]
№ 1682982 вiд 2024-02-05 08:49:36\
Цікаво, навіщо у цьому повідомленні значок ♂️, що символізує планету Марс або чоловічу стать. Мабуть він показує, що буковельських бариг нарешті почали їбати: D
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1682984 вiд 2024-02-05 09:36:53
Не можуть посла в Норвегію призначити. Там якийсь врємєнний повєрєнний в амбасаді все це витягує на своїй спині.
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1682983 вiд 2024-02-05 09:35:25
А я таку інфу запощу:
Norway wealth fund posts record $213 bln profit, driven by tech stocks. OSLO, Jan 30 (Reuters) - Norway's $1.6 trillion sovereign wealth fund, the world's largest, reported on Tuesday a record profit of 2.22 trillion crowns ($213 billion) in 2023, driven by strong returns on its investments in technology stocks.
Норвезький Національний Фонд Достатку отримав 213 пєрділіардів амер. доларів яко чистий зиск за рік!
А наш бравий Президент і не мегш сміливий глава ОП Єрмак можуть посла призначити в Норвегію, ВБ, Чехію і ще в низьці дуже важливих країн. Чухаєьться йому генерала Залужного зняти.
sk (здалеку) [Останнi 20 месаг]
№ 1682982 вiд 2024-02-05 08:49:36
Після обов’язкового введення касових апаратів виторг у Буковелі зріс у 2,3 рази? ♂️
@kazansky2017
------------
по ідеї гетьманцев повинен не вилазити з “телевізора” розказуючит про супер-успіх впровадження касових апаратів...
ProstoVlizPobalakaty [Останнi 20 месаг]
№ 1682981 вiд 2024-02-05 08:45:51
Sauron
№ 1682974 вiд 2024-02-05 02:11:44
Подивився ще раз епізод. Коли йшла подача на лінію штрафного, Лунін задкував з лінії воротарського на лінію воріт, після цього звичайно вже виходити не було сенсу. Якби залишався на місці до першого доторку головою, то міг йти забирати верховий м'яч. Але по науці зіграв, а не по ситуації, в якій треба було врахувати слабкість своїх захисників, і контролювати весь простір до 11 метрів, а не лінію стерегти.
sk (здалеку) [Останнi 20 месаг]
№ 1682980 вiд 2024-02-05 08:45:21
Bobb
№ 1682978
про кризу в китаї пишуть давно
ринок нерухомості. той головний забудовник (евергранде якщо не помиляюсь), мав боргів на рівні ввп україни і т. п..
з іншого боку, якщо економіка китаю росла 10% на рік, а світова економіка тільки 2%, то ясно що інвестори вкладались в акції китайських контор. зраз економіка китаю сповільнується і бабло перетікло на американські біржі, які ростуть і зараз на максимумах (до речі трамп по-моєму недавно сказав що біржі на максималках тому що інвестори очікують його приход і вже вкладаються)...
але, повертаючись до китаю... якщо китай дійсно готується нападати на тайвань, а інфа все рівно доходить до інвесторів, то, можливо, знаючи що “безбашений” китай може учудити все що завгодно (приклад - хуйлостан) - то краще бабло перевести в більш надійні акції
знову про трампа. він же казав що обкладе імпорт з китаю податком в 60%... можливо інвестори в очікуванні таких кроків потроху бабло виводять...
Batyj [Останнi 20 месаг]
№ 1682979 вiд 2024-02-05 08:40:06
Ну дык, а что остается?
США та Японія вперше визнали Китай потенційним ворогом під час військових навчань
https://www.dsnews.ua/ukr/world/ssha-ta-yaponiya-vpershe-viznali-kitay-potenciynim-vorogom-pid-chas-viyskovih-navchan-04022024-495398
Bobb [Останнi 20 месаг]
№ 1682978 вiд 2024-02-05 06:38:42
Китай швиденько рухається до кризи. Грошi тiкають.
--------
BREAKING: China's CSI 1000 index is now down 8% today and 30% in the first month of 2024.
Over the last 10 days, China's CSI 1000 index is down a massive 21%.
Fozzey [Останнi 20 месаг]
№ 1682977 вiд 2024-02-05 04:31:16
2 PEPSI
№ 1682932
Змаячимося). Дякую. Дуже важко все зараз йде, але тре. На звʼязку!
OlegSh [Останнi 20 месаг]
№ 1682976 вiд 2024-02-05 02:49:31
Помилка захисника Реала а не Луніна.
LAZY [Останнi 20 месаг]
№ 1682975 вiд 2024-02-05 02:27:27
Sauron
№ 1682962
Що може бути краще ніж англійський клуб у цьому всесвіті? Та ніхуя!
Sauron [Останнi 20 месаг]
№ 1682974 вiд 2024-02-05 02:11:44
Та не було часу там зреагувати і вийти на передачу.
Ну, мені так здається.
ProstoVlizPobalakaty [Останнi 20 месаг]
№ 1682973 вiд 2024-02-05 01:09:53
Sauron
№ 1682972 вiд 2024-02-05 00:57:31
Єдиний шанс - вгадати, що Депай накине свічку і не приклеюватись до лінії, тоді можна було б бігти цю свічку знімати з голови Льоренте. Але це рівень Кана чи Буффона в їх найкращій формі, для воротаря, що грає перший сезон на такому рівні це перетворилось би у “вихід за пивом”, і все на нього повісили б.
Sauron [Останнi 20 месаг]
№ 1682972 вiд 2024-02-05 00:57:31
А ось повтор голу.
Ну, траекторія мертва для воротаря. Ніхто б не зміг врятувати тут.
https://twitter.com/RM_DJay22/status/1754262665562652998?t=CL6Am9YCXLoUaWg52KNmlw&s=19
Сторiнки : |