![]() |
| ||||||||
| Хронологiчно | ||||||||
| Загалом месаг : 1735020 на 10671 сторiнках. Поточна сторiнка : 1847. |
Сторiнки : |
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1661180 вiд 2023-04-10 14:47:19
sk (здалеку...)
№ 1661179
ну про “мавіки” є якась программа про дрони від Федорова імені держави. І вони там шось наче закупають, про мільярди гривень мова причом не донати, а бюджет, як положено.
Принаймі тут шось роблять, молодці.
sk (здалеку...) [Останнi 20 месаг]
№ 1661179 вiд 2023-04-10 14:36:35
Voxa (м. Запоріжжя)
№ 1661177 вiд 2023-04-10 14:26:26
toreo
№ 1661176
я теж так подумав що 80% донатів - на “корчі” йдуть
є знайомі які мавіками займаються з першого дня...
теж питання можна задати. а чому держава мавіки не може купити?
можливо, дійсно, все що йде через державу - то виключно “апарати” військового призначення...
з іншого боку - є й “психологічна” складова
одна справа донатити державі “на загальну справу”, інша - знайомим (чи знайомим знайоми), чи бригаді яку ти знаєш...
sk (здалеку...) [Останнi 20 месаг]
№ 1661178 вiд 2023-04-10 14:32:13
Вчора 24-річна Софія Причина судила вперше у сезоні у першій лізі. Вийшов скандал.
Не призначила пенальті – і на неї налетіли гравці «Полісся», а Вадим Червак її штовхнув?
Гравець публічно вибачився, але це має бути тривалий бан - така поведінка недопустима.
https://twitter.com/tribunaua/status/1645308125845520386?s=20
------
бля. наші фудболісти невипрані. підбігає до судді-дівчини. штовхфє в спину. а потім відвертається і робить такий вигляд що то не він...
зі: соррі що про футбол
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1661177 вiд 2023-04-10 14:26:26
toreo
№ 1661176
:) гроші да
ну ці виправдання понятні, мені і тобі.
але цікаво, чому влада декларуючи на словах “війну до побєдного конца” ніх не робе.
toreo [Останнi 20 месаг]
№ 1661176 вiд 2023-04-10 14:20:20
Voxa (м. Запоріжжя)
№ 1661168
бо корчі купуємо ми самі за свої гроші. і все одно купимо. а то бюджет.
ну і автопром то така штука, що краще купити в нашому випадку, ніж придумувати щось своє
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1661175 вiд 2023-04-10 14:15:25
Feodorit
№ 1661172
Варта це добре, але це вже пошти БМП з відповідною ціною і сроками виготовлення.
мова про шось просте, дешевше, але трохи кріпше ніж одноразовий жестяний хетчбек.
ну і питання чому Богдан стоїть, ЗАЗ стоїть? за бажання організувати якесь виробництво, тим більш за рік...
Batyj [Останнi 20 месаг]
№ 1661174 вiд 2023-04-10 13:48:13
№ 1661172
у меня под домом вот сейчас стот штук 6 новеньких авто, фиаты, седаны какието большие, с номерами КАХХХХG.
Последняя буква свидетельствует о принадлежности с частям нацгвардии.
А в гаражах, моих, автокооперативных, собирают кто скока может на ремонт пикапов праворулек из Англии, по 200 фунтов купленных на свалке, убитых в хлам, как доехали вааще непонятно, но половину дотащили на лафетах..
Nycolas [Останнi 20 месаг]
№ 1661173 вiд 2023-04-10 13:40:25
⚡️Рівненська облрада прийняла рішення про заборону УПЦ МП на території області
Feodorit [Останнi 20 месаг]
№ 1661172 вiд 2023-04-10 13:35:37
Voxa (м. Запоріжжя) № 1661168
Але за рік війни, маючи діючі виробництва автопрома. Не налагодити випуск чогось штатного уніфікованого військового
Чмут непогано розвів про те які виробництва маємо https://youtu.be/uLGBrJeeQTA?t=2125
Богдан мертвий, Варта це МАЗ. Всі інші: купуємо броню, бронескло, шассі, коробки і т. п.
50 пікапів “корчів” по ціні однієї Варти, бо возити потрібно постійно.
Batyj [Останнi 20 месаг]
№ 1661171 вiд 2023-04-10 13:22:48
Центр Хельсинки..
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1661170 вiд 2023-04-10 13:16:29
Jen
№ 1661169
---
Тут я згоден з тобою. Треба підхід спокійний, не махати шаблями як в часи Французької революції гільйотіною, називали все на новий лад без розбору, навіть календар поміняли.
Якщо воно не має ідеологічного навантаження, а має певну функціональну цінність для мешканців, то нахір його чіпати?
З Шевченком теж інфляція: його іменем всує поназивали все на світі.
В Києві маємо і площу, і провулок, і бульвар, і Оперу, і Університет, і премію, і конкурси etc/
Jen [Останнi 20 месаг]
№ 1661169 вiд 2023-04-10 13:05:03
olma
№ 1661159
У Львові були чудові абсолютно нейтральні автентичні назви вулиць, на кшалт Академічна або Інститутська.
Ну добре - совок поміняв назву. Так поверніть блін, кому воно заважає???
Але ж ні, в місті далі є проспект Шевченка (колишня Академічна) та вулиця Шевченка (і звичайно що приїжджі далі їх плутають).
Хоча я розумію: ті хто нині перейменовує вулиці не знають не лише історичних назв але й взагалі історії міста :(
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1661168 вiд 2023-04-10 12:03:50
мені тема з гражданськимм корчами “на фронт” які і досі туди їдуть сотнями штук взагалі не зрозуміла.
Ну це було понятно і виправдано в перші місяці війни, коли усі готувались до шашликів і тут раптом. Але за рік війни, маючи діючі виробництва автопрома. Не налагодити випуск чогось штатного уніфікованого військового “умовного баггі”, возити жопу-харчі-куда надо на передок, не зрозуміло чому.
toreo [Останнi 20 месаг]
№ 1661167 вiд 2023-04-10 11:55:29
кацапи винахідливі
«Вже кілька днів маємо шикарний приклад використання РФ технології GPS-спуфінгу поблизу вихода/входу з порту Новоросійськ.
Потужний передавач встановлений в аеропорту “Гєлєнджік”. Він “забиває” сигнали АІС всіх танкерів, підставляє свої координати замість реальних, тобто спотворює трекі танкерів з російською нафтою та нафтопродуктами (як відомо, все це під санкціями у вигляді ембарго ЄС та G7).
Мета – змусити одержувача сигналів неправильно визначити місце розташування танкера.
Як це працює? – В морських сервісах не фіксується перебування танкера в порту Новоросійськ?.
В результаті, наприклад, виходить, що танкер вийшов з італійського порту AUGUSTA, час виходу 2023-03-25 і йде напряму до італійського порту TARANTO, куди планує прибути 2023-04-15 (саме так - між двома італійськими портами, відстань 600 км, йде 20 днів?).
Навіщо це робиться? – справа в тому, що в багатьох агенціях (як світових інформаційних, так і маркетингових) аналізують рух танкерів за допомогою спеціальних програм, які використовують (“підтягують”) інофрмацію з тих самих світових морських сервісів. – От вони і “підтягнуть” замість Новоросійська Таранто або Аугусту....
А потім в цих агенціях виходить новина, що нафтовий трафік з РФ зменшується, танкери не порушують ембарго, отже все ок. І ця інформація поширюється, копіпаститься тисячами ЗМІ, лягає до аналітичних звітів і в результаті викривляє вже не радіосигнали, а політичні висновки...»
klirik [Останнi 20 месаг]
№ 1661166 вiд 2023-04-10 11:41:51
Пам'ятаю коли Пороха цькували за парад 2014 коли хлопці “голі-босі” і кругом зрада. А тут паралельно офіційний акаунт МВС викладає відосік з Маратом, його нареченою і двома бронєавтомобілями (такий соби кадировстайл), коли паралельно люди збирають на звічайні корчі на фронт.
Але так, я пам'ятаю “це інше” і “ще один плюс від війни” ©
https://twitter.com/MVS_UA/status/1645087003388542977?s=20
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1661165 вiд 2023-04-10 11:34:27
ех... “шо не здраво, то занадто”
в ЗП, вул. Добролюбова назвали вул. Фанатьська. Вроде як на честь загиблого Героя в якого було прізвисько “Фанат”. Ну таке... незрозуміло чому тоді не його нормальним справжнім прізвищем?
Да, вулиця за квартал від стадіону і вул. Лобановського, так шо топономіка зійшлась :)
Діч канешно, але зеленожопих мародерів із ЗП умом не понять :(
sk (здалеку...) [Останнi 20 месаг]
№ 1661164 вiд 2023-04-10 11:20:03
The intelligence could explain public US comments about not wanting to give Ukraine long-range missile systems over fears that Kyiv will use them to strike inside Russia. But Ukraine has pledged not to use US-provided weapons to do so.
Relatedly, another intelligence report says that China could use Ukrainian strikes on targets deep inside Russia “as an opportunity to cast NATO as the aggressor, and may increase its aid to Russia if it deems the attacks were significant.”
https://edition.cnn.com/2023/04/09/politics/pentagon-leaked-documents-us-spying-allies-foes/index.html
от, до речі, до “енгельсів” давно нічого не долітало...
Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1661163 вiд 2023-04-10 10:51:56
Не обов'язково називати вулиці іменами полеглих.
Але все ж, як на мене, переназва отого шосе а окраїні з московського проспекту на проспект Бандери - то трохи образа Бандери...
От Повітрофлотський треба було б назвати проспектом Бандери, а оцю масковську загазовану - можна було і проспектом Авіаконструкторів назвати чи ще якось так (але без флоту їбучого), було б норм.
Але вже напевно запізно.
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1661162 вiд 2023-04-10 10:39:09
Для того, щоб нові назви сприймалися, треба розповідати людям про те, що це були за діячі, і чому вони заслужили на те, щоб їхнім імʼям називали вулиці. Не кажу, що такої інформації взагалі нема, але от, скажімо, бульвар Дружби народів перейменували на бульвар Міхновського, а якщо запитати у людей на цьому бульварі, хто такий був Міхновський, не думаю, що буде багато правильних відповідей.
Akela [Останнi 20 месаг]
№ 1661161 вiд 2023-04-10 09:47:03
2 Sauron
№ 1661155
Вічний на Оболоні взагалі не буває, навіть не знає шо то за район)))))
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1661160 вiд 2023-04-10 09:21:59
Називати можна по різному, але я проти неофітського запалу, проти інструментального (аби тільки фе москалям) підходу, але я за якийсь спокійно логічно-історични, культурний і місцевий і ужитковий підхід. Зручність майбутньої назви теж беремо до уваги як один перевагу.
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1661159 вiд 2023-04-10 09:07:35
На початку 90-x був у Львові, і Львові поперназивали вулиці радянського періоду, а перед тим вони мали якісь польські ідеологічні назви, типа ім. Конституції 3 мая - на нові. І мені сподобалися зокрема назви вулиця Князя Романа, інших князів.
А в КИєві на той час, не було вулиці іменем жодного староукраїнського Князя з вказанням князівського титула.
Так були Ярославів вал, Володимирська, Ігоревська або міфічного Хорива. Але щоб назвати вулиця Князя Ярослава ні, тут уява місцевих називателів не доходила, що саме слово князь або великий князь автоматично додає місцевій та і цілій українській історії іншого звучання і значення.
Sauron [Останнi 20 месаг]
№ 1661158 вiд 2023-04-10 08:57:55
olma
№ 1661156
Якщо мова про національного героя як Бандера, то його вулиця має бути в кожному місті, я вважаю.
Й насрати на піонерів.
Sauron [Останнi 20 месаг]
№ 1661157 вiд 2023-04-10 08:56:04
Я б більше хотів для вулиць якісь історичні назви (якщо не тхне московитським режимом), або прив'язані до географії або промисловості тієї місцевості. Наприклад, якщо 100 років тому вулиця була відома ювелірними майстернями або крамницями, а зараз носить ім'я якогось фрунзе, то я б її назвав Ювелірною.
Але всеодно залишиться багато “нейтральних” вулиць, які якраз і можна назвати іменами сучасних героїв або подій...
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1661156 вiд 2023-04-10 08:52:19
Це такий самий комунячий комунізм в цій топоніміці, який був до цього. Усі міста різні, всі мають свою регіональну і локальну історію, але у всіх містах вулиці, бульвари Леніна, Дзержинского, Свердлова, Павліка Морозова, юних піонерів, станції метро, Красної Армії, і всяких комуністичних діячих і Ок, якщо б це місцеві діячи, але то всьо були персонажі, які ніколи не були в цих містах, а навіть в Україні ніколи не були.
Sauron [Останнi 20 месаг]
№ 1661155 вiд 2023-04-10 08:45:17
Vichny
№ 1661150
Можливо, ти правий про “повітряноілотський”, але назвати нинішній пр. Бандери заштатною хуйнею може тільки той, хто не буває на Оболоні або Почайній. :))
Це великий проспект.
Який на лівому березі переходе в Романа Шухевича.
Все ОК.
olma [Останнi 20 месаг]
№ 1661154 вiд 2023-04-10 08:44:15
Vichny
№ 1661150
----
Твій підхід давно всім відомий. Але він непродуктивний. Україна не Естонія чи Польща. Якби ми не ставилися до Совка, який би ми його не називали, ти не викинеш 70 років Совка або Радянської імперії з історії сучасної України, - воно все одно вилізе, хоч поназивай всі вулиці іменем Степана Бандери.
Якщо Київ був один з відомих на світі центрів літакобудування і підготовки спеціалістів для авіації, чому не назвати це, не залишити. Чи треба все на світі називати іменами полеглих героїв боротьби за Україну? Щоб все нагадувало, війну, боротьбу, розпач смуток і печаль?
Місто перетвориться в суцільний меморіал героїв.
Perfect Stranger (http://www.ukrainiansoccer.net) [Останнi 20 месаг]
№ 1661153 вiд 2023-04-10 02:30:20
Vichny
№ 1661150
a щe згaдaти 3-я улiцa Стрoiтeлeй...
Perfect Stranger (http://www.ukrainiansoccer.net) [Останнi 20 месаг]
№ 1661152 вiд 2023-04-10 02:29:39
Enot
№ 1661139
ну ти тaк писaв, мoв мoжнa дoпускaти пeрeiмeнувaння якщo хтoсь тaм з мoскaлiв чимoсь тaм вiдoмий...
Р “еть (Геть) [Останнi 20 месаг]
№ 1661151 вiд 2023-04-10 01:44:41
Vichny
№ 1661150 вiд 2023-04-10 01:10:44
Тре назвати іменем Антоніо Бандераса, а потім підкоригувати
Vichny [Останнi 20 месаг]
№ 1661150 вiд 2023-04-10 01:10:44
“Повітрофлотський” - то йобана совяча діч, так само як і “Повітрянофлотський”, тхне усср.
Була ідея ще до 2022 року перейменувати його в проспект Бандери, але засцяли, там же пасодьство расійськой пєдєрации, і Міноборонт, как же можна? Аде ж треба уважити націоналістів... тож назвали проспектом Бандери якусь заштатну хуйню в індустріальному районі: /
А повітрофлотський, си повітрянофлотський - ажінхуй, ще й хуйовий хуй. Який нахуй флот в повітрі? Йобаний кацапізм 30х років ХХ століття
Enfant terrible [Останнi 20 месаг]
№ 1661149 вiд 2023-04-09 23:49:54
2 Milanese
№ 1661114
можливо ти правий, складно не погодитись, особливо пiсля фiльму про Зміїний
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1661148 вiд 2023-04-09 23:28:44
№ 1661142
вперше про штурм АЕС, вірніше про вдало відбитий, написали ще тоді, в тому році кацапи, навіть два трупа показали. Шось там таки було. Але я погоджуюсь, що ніякого військового сенсу крім пропагандиського там бути не могло. А ні захватить, а ні тим більш утримувати через річку станцію неможна. Це якась дічь.
sk (chromebook acer 14) [Останнi 20 месаг]
№ 1661147 вiд 2023-04-09 23:25:26
Р “еть (Геть)
№ 1661143 вiд 2023-04-09 23:09:27
klirik
№ 1661142
тиждень назад розмовляв зі знайомим з нікополя
він сказав що останній місяць+ обстрілів майже немає. прилітає по околицях (найближчих селах) по узбережжю... полюють за зсу
в місто мамаші з дітьми повернулись
дійсно. тема енергодару “пропала” з радарів
навіть недавно який голов-хуй по світовій атомці приїжджав туди. через блок-пости проходив...
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1661146 вiд 2023-04-09 23:23:11
№ 1661142
вперше про штурм АЕС, вірніше про вдало відбити
klirik [Останнi 20 месаг]
№ 1661145 вiд 2023-04-09 23:19:01
Р “еть (Геть)
№ 1661143
Передивився звіти Генштаба за останні дві доби по обстрілам. Згадки про Нікополь та Марганець не побачив. Можливо я не там дивлюсь?
Enot [Останнi 20 месаг]
№ 1661144 вiд 2023-04-09 23:11:37
klirik
Пару місяців тому я звернув увагу на інтерв'ю, здається на Цензорі, хоча можу помилитися, з людиною що брала участь у спробі форсуванні Дніпра в районі АЕС.
Взяття АЕС не вдалося, але зі слів тієї людини, за рахунок підтримки Хаймарсів штурмуючі відступили з відносно невеликими втратами.
Що стосується Кінбурської коси, то відразу були фото і відеоматеріали, де бійці на човнах їдуть десантуватися. Тоді всі чекали успіху, були повідомлення про серйозні бої, але і ця спроба була невдалою, хоча ситуація на Кінбурській косі і зараз незрозуміла. Чи то хтось з наших там все-таки є і щось контролює, чи то росіян просто артилериією кошмарять. Хоча як тримати оборону на Кінбурській косі незрозуміло.
Р “еть (Геть) [Останнi 20 месаг]
№ 1661143 вiд 2023-04-09 23:09:27
klirik
№ 1661142 вiд 2023-04-09 22:50:10
Не знаю де ти бачив, що кацапи припинили обстріл Нікополю чи Марганцю. вчора на зсу оперативний було та й сьогодні теж. Кацапня сере оптом.
klirik [Останнi 20 месаг]
№ 1661142 вiд 2023-04-09 22:50:10
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach)
№ 1661134
---------
Як на мене, з військової точки це якась дічь. Уявимо що цей десант був вдалий, аєс відбили, а далі шо? Ще один Маріуполь? І кацапів точно не зупинило те що там ядерні реактори та загроза нового “Чорнобиля”. Навпаки, вони би його з радістю повторили. Я відмовляюсь вірити у цю хуйню, і теж схиляюсь що це вигадки. Якщо вже звільняти заес, то і плацдарм навколо радіусом 50км теж треба звільняти, щоб убезпечити її від артобстрілів.
ps: звернув увагу що наші влітку/осіню стріляли по кацапам в районі Енергодара. Кацапи у відповідь обстрілювали Нікополь/Марганець. Зараз ці обоюдні обстріли припинились. Мабуть є негласна домовленість.
Р “еть (Геть) [Останнi 20 месаг]
№ 1661141 вiд 2023-04-09 22:48:42
Як людина, яка дофіга часу на цьому повітрофлотському прожила, нафіг цю назву.
Сторiнки : |