![]() |
| ||||||||
| Хронологiчно | ||||||||
| Загалом месаг : 1735010 на 10671 сторiнках. Поточна сторiнка : 2010. |
Сторiнки : |
Nevropatolog [Останнi 20 месаг]
№ 1654650 вiд 2023-01-14 21:02:32
2 Enot
№ 1654645
Це не “ефективність використання”. Це політичні шльондри і політичні рішення. Ніхто не оспорює, що ми ефективно використовуємо зброю. Її тупо не дають.
Все, що дають, то не для перемоги і завершення війни. То для затягування і щоб потім сказати “аяяй, кто єто сделал, ми же так помогалі, ми же поддєрживалі, нє вистоялі, как нам жаль”.
Немає жодної причини, щоб не дати і не набрати кількість того, що просить Залужний.
А про “чтоскажутізбіратєлі” - те саме, що і при піднятті податків, при збільшенні видатків на космос чи екологію... Непопулярні рішення - частина роботи влади. Зараз ще велика підтримка, через півроку набагато меньша - тоді взагалі “воєнторг” закриють?
Суки вони і тварі. За надане дякуємо, але то як один амбал стояв би поруч, коли ботана вбиває інший амбал, витирав би йому кров періодично і давав би ботану водички, щоб не сконав дочасу.
Сьогодні я не в настрої. Вибачаюсь. Накипіло.
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1654649 вiд 2023-01-14 19:12:19
+№ 1654648
Ні, додалися оці:
"Станом на 18.30 на сході та півдні країни протиповітряний бій триває. Ворог продовжує атакувати з літаками тактичної авіації. Випущено ще п’ять керованих авіаційних ракет Х-59, чотири з яких збито нашою ППО! ", - йдеться в повідомленні".
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1654648 вiд 2023-01-14 19:10:44
Тепер пишуть, що 25 з 38; можливо додали ті, що були вранці.
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1654647 вiд 2023-01-14 18:52:32
з 33 ракет сбили 21
багато долетіло
та Р¶ РЅРµ москал СЊ (та ж не москаль) [Останнi 20 месаг]
№ 1654646 вiд 2023-01-14 18:41:40
VVV
№ 1654634
перед Мадяром знімаю шапку. Не думаю, що всі знають хто це в цивільному житті - загугліть Бровді Роберт Йосипович, будете здивовані
Enot [Останнi 20 месаг]
№ 1654645 вiд 2023-01-14 18:17:35
Nevropatolog
Ця війна це боротьба неефективності з обох сторін. Росія не здатна ефективно використовувати свій потенціал, але вона завжди так розвивається і воює. Екстенсивно, числом, маючи величезні ресурси. Але і Україна з коаліцією країн, які її підтримують неефективні. Хто перший підніме ефективність, хто навчиться на власних помилках, той і переможе.
Військовий потенціал Заходу набагато більший, але і ефективність його використання сьогодні вкрай низька, нижче ніж навіть у росіян. Все-таки негативний відбір це характеристика не тільки радянського і пострадянського суспільства, але і сучасного західного. Навіть українське на фоні західного виглядає непогано. У них і Зеленський Черчилем працює. Це найкраще що є у демократій на сьогодні. Яка іронія долі.
Р “еть (Геть) [Останнi 20 месаг]
№ 1654644 вiд 2023-01-14 18:17:06
Nevropatolog
№ 1654640 вiд 2023-01-14 16:52:57
Нажаль у наших спонсорів наразі фін/економ кризи, дефіцити у бюджеті, тощо. Внутрішні політичні тряски ніхто не відміняв, як і можливість того, “моя сорочка мені ближче” виграє у дебатах стосовно вектора зовнішньої політики. Демократія як є.
Найліпше для України - виграти якнайшвидше, але ж ресурси, які нам дають союзники, у яких внутрішні процеси можуть повернутися проти нас, як все затягнеться. Ситуація - собака, який гризе власний хвіст (((
toreo [Останнi 20 месаг]
№ 1654643 вiд 2023-01-14 17:12:48
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach)
№ 1654641
арта і бто точно ремонтується, якщо не знищено повністю.
у нас більшість 777 була пошкоджена (в т. ч. і через неправильну експлуатацію), багато з них - ремонтовано і повернено
toreo [Останнi 20 месаг]
№ 1654642 вiд 2023-01-14 17:09:20
важливі речі, які впливають на громадську думку і через неї - на обсяги допомоги. власне, саме громадська думка в країнах-партнерах є рушієм цих процесів
I spent 88 days in Russia's filtration system in Ukraine
https://www.insider.com/comic-russian-filtration-system-ukraine-2022-12
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1654641 вiд 2023-01-14 17:03:30
Nevropatolog [Останнi 20 месаг]
№ 1654640 вiд 2023-01-14 16:52:57
Щодо ремонту, то думаю, що значна частина того, що надається - воно є одноразовим, тобто серйозні ушкодження/поломки ніхто ремонтувати не планує і не буде.
Nevropatolog [Останнi 20 месаг]
№ 1654640 вiд 2023-01-14 16:52:57
2 Р “еть
№ 1654637
І я про те - все це можна вирішити. І Україна довела, що люди залюбки навчаються, використовують ефективно, бережуть... Але немає бажання. Половинчаті рішення, безсистемні і по хвостах, а не на перед і не відповідно загрозам.
А ось, що відбувається по факту допомоги:
“... скільки ще РІЗНИХ систем озброєння НАТО збирається надати Україні? Одна справа, коли армії США, Британії, Франції та Німеччини використовують різні системи озброєння, кожна свою. Але ж тепер ЗСУ має ДЕСЯТКИ РІЗНИХ самохідних і буксируваних артилерійських установок, броньовиків тощо, і майже кожен різновид потребує різних наборів запчастин (навіть шини різні!), вже не кажучи про різні боєприпаси. Тож не можу позбутися подиву: які ДУРНІ в Брюсселі, Вашингтоні, Парижі, Берліні, Лондоні тощо вирішили, що ЗСУ зможуть використовувати і обслуговувати всі ці ДЕСЯТКИ РІЗНИХ систем тривалий час?!?”
“С этой точки зрения, бои за Бахмут и Соледар являются прототипами того, чего следует ожидать на следующем этапе войны: массивных пехотно-артиллерийских сражений - тогда, при всей “доброй воле” и “мы посылаем 11 “Леопардов” и 40 M113”, НАТО по-прежнему и упорно НЕ поставляет Украине достаточного количества снарядов, чтобы изменить ситуацию даже через 3-6 месяцев.”
“Для примера: 120-мм танковые боеприпасы для пушек “Леопардов” конструкции “Рейнметалла” - единственный вид боеприпасов, который еще не используется ЗСУ. В остальном украинские вооруженные силы используют буквально все, начиная от патронов 5,56 мм и 7,62 мм для автоматов натовской и советской/российской разработки, 100-мм, 115-мм, 125-мм снарядов для танковых пушек советской разработки и заканчивая 105-мм патронами НАТО для Т-55, поставляемых Словенией. Не говоря уже об артиллерийских боеприпасах для орудий калибра 75 мм, 76 мм, 100 мм, 122 мм, 152 мм и 203 мм... Если британцы сейчас действительно могут добавить горстку - перегруженных/немощных, но объявленных немецкими телеканалами “маневренными” - Challenger 2, то Украине понадобятся танковые боеприпасы калибра 120 мм для нарезных орудий L11, плюс бронированные эвакуационные машины, способные вытащить из местной грязи вещи весом 80 тонн.”
Sauron [Останнi 20 месаг]
№ 1654639 вiд 2023-01-14 16:46:04
Як же я ненавиджу русню.
Коли там вже наші дрони на 800-1000 км почнуть роботу...
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1654638 вiд 2023-01-14 16:34:25
фотки жопа :(
1 в 1 як нам на Осіпок прилетіло :(
Р “еть (Геть) [Останнi 20 месаг]
№ 1654637 вiд 2023-01-14 16:18:40
Nevropatolog
№ 1654633 вiд 2023-01-14 15:47:37
Бен Ходжес, Петреус, інші військові пенсіонери пишуть, що питання сервісу можна вирішити наймом компаній, які за плату і урахуванням ризику можуть оперувати ремонтні станції усередині України.
IGVAR [Останнi 20 месаг]
№ 1654636 вiд 2023-01-14 16:06:16
немає як мінімум одного під‘їзду, під завалами знаходяться люди, які були дома у святковий день.
IGVAR [Останнi 20 месаг]
№ 1654635 вiд 2023-01-14 16:05:42
в Днепре прилет в жилой массив
VVV [Останнi 20 месаг]
№ 1654634 вiд 2023-01-14 16:01:48
https://youtu.be/pSSKFBsaljY
думаю Варто послухати, що каже Мадяр на NV.
Nevropatolog [Останнi 20 месаг]
№ 1654633 вiд 2023-01-14 15:47:37
2 Feodorit
№ 1654628
Чекай, а що ми повинні пропонувати? Ну тоді можна Грузію забирати, бо та взагалі нічого не може запропонувати. Фінів теж і т. д. Тобто сильному можна йти війною на слабого і світ буде чекати, що слабий запропонує? А світовий порядок нічого не значить? А цінності людські?
В світі є дві країни, які самотужки можуть перемогти кацапів. Всі інші самотужки не можуть. Це занадто великий звір, з величезним ресурсом і з повною відсутністю моралі і обмежень щодо власних втрат. Його перемогти можна тільки всім миром. На словах та і фактично європейці і американці визнають, що звір мусить бути розбитий - звідси фінансова допомога, організаційна і зброя. Але далі незрозуміло.
Україна в цій боротьбі надає поле бою і людський ресурс - платить кров"ю і надає те, що інші бояться навіть у ві сні уявити. То інші зобов"язані (саме так) раз визнають зло загальним злом на словах і існучими поставками, надати (продати) стільки зброї і такої, скільки Україна може переварити для якнайшвидшого припинення війни. А відбуваються якісь танці з бубном. Дають по краплі, не системно, під тиском. Приводи про “немає бази обслуговування”, “не навчені” чуємо з минулого літа. Так вчіть, обладнуйте бази - вже б було. Більше півроку розповідали, що Петріоти то таке складне, що навіть не заікайтесь. Розхуярили інфрвструктуру - ок, дамо, вже не таке і складне, але дамо трохи... І так по всьому. По хвостах... Наче і дають, але через сраку. От що вони чекають? Що само розсосецця? Що ми вилами їх переможемо? Чи що нас переб"ють і все уляжеться (то навіщо всі ці трати до цих пір).
Зараз з танками цими виїбоси. У них тих старих леопардів і старих абрамсів, як грязі. Старих літаків теж. То чому не дають? Чому не готують людей вже півроку і бази?
Визнаєте зло злом - допомагайте для перемоги. Звір занадто великий і положити його можна тільки разом.
toreo [Останнi 20 месаг]
№ 1654632 вiд 2023-01-14 15:28:43
наші гроші виклали статистику витрат ова на дорожні роботи і на тро та інші заходи безпеки.
на асфальт пішло в десятки разів більше по областях. крім запоріжжя, там приблизно порівну.
житомир, суми, чернігів. прикордоння, чрез яке полізуть знову, лише сили збируть. там треба переривати все ровами, будувати укріпрайони, бо бучі повторяться ж, і знов усі скажуть: а хто б міг подумать... а хто б міг таке передбачити..! або знову арестович пояснить, що проєба. лі
а прифронтові зони. треба ж копати опорні пункти за лінією фронта, бо ситуація може по різному скластися. і кацапи десь можуть прорватися. за кожним соледаром мають бути викопані лінії оборони. з бліндажами, місцями зберігання б/к. на всіх висотах. щоб не так, як зараз - лопатами по мерзлій землі, подекуди і під обстрілами, траншеї в півроста, які і не захищають толком
і х його зна, що з цим робити. в умовах, коли президент - повний профан, на місцях - команди резніченок, які примудряються красти за всіх влад, а народонаселенню по барабану.
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1654631 вiд 2023-01-14 15:23:58
Та фон дер Ляйєнша правильні заяви робить, а у нас їх ретранслюють. Користі з тих заяв таки справді фуй.
Nevropatolog [Останнi 20 месаг]
№ 1654630 вiд 2023-01-14 15:20:18
Президент Польщі Анджей Дуда є іноземним лідером, якому довіряє 87% опитуваних українців.
Про це повідомляє UAinKrakow. pl з посиланням на дослідження на замовлення Центру “Нова Європа”.
Анджей Дуда вже другий рік поспіль є лідером суспільних симпатій в Україні. У 2021 році цей показник становив 52%. На другому місці — президент США Джозеф Байден. Політика підтримують 79%. Третє місце — за президенткою Єврокомісії Урсулою фон дер Ляєн (73%).
У “Новій Європі” роблять припущення, що трійка лідерів могла бути іншою, якби Борис Джонсон обіймав посаду прем’єр-міністра Великої Британії. Новий голова британського уряду Ріші Сунак знаходиться на четвертій позиції — йому довіряють 64% українців.
Опитування відбувалося 16 – 25 грудня 2022 року. Серед іншого, у дослідженні дізнавалися думки українців щодо руху України до ЄС. Так 62% респондентів вірять, що Україна зможе розпочати переговори про вступ до ЄС ще до завершення війни
------------
Здивований Урсулою. Толку з неї...
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1654629 вiд 2023-01-14 14:51:20
справа ж не в зиску як такому. Але ж питання там схоже принципове - не дадуть ні так, як допомогу, ні за гроші.
Можна було б просто купить. Але ні, неможна.
Якісь невідомі морально-психологічні предостороги... або ми, на шорокиий загал, чогось незнаєм.
Feodorit [Останнi 20 месаг]
№ 1654628 вiд 2023-01-14 14:33:41
Sauron № 1654625
Так, нам звичайно допомагають, але я думав, що зброї буде значно більше. :(
По-перше, нам допомогли теж сотнями одиниць танків та артилерії. По-друге, що ми можемо запропонувати за допомогу? Наша боротьба суттєво зменшує безпекові ризики Польщі, Литві, Латвії, Естонії, Фінляндії, Чехії, Словаччини то ми і отримуємо від них відповідно. Байдену трохи активності електорату на виборах. А іншим?
Ірану же росія пропонує військові технології, Білорусі фінансування.
Jen [Останнi 20 месаг]
№ 1654627 вiд 2023-01-14 14:30:19
Прем'єр-міністр Великобританії Ріші Сунак у телефонній розмові з президентом Зеленським підтвердив передачу танків Challenger 2.
toreo [Останнi 20 месаг]
№ 1654626 вiд 2023-01-14 14:29:20
97% опитаних угорців не підтримують антиросійські санкції через війну в Україні — речниця уряду Александра Сенткіралі
? Вона також зазначила, що санкції не зупинили війну, а спричинили і продовжують спричиняти надзвичайні економічні труднощі для Європи.
Sauron [Останнi 20 месаг]
№ 1654625 вiд 2023-01-14 13:53:26
Так, нам звичайно допомагають, але я думав, що зброї буде значно більше. :(
Обережність та страх перед світовою війною міг стримувати захід перші місяці війни, але що стримувало їх починаючі з літа, коли стало ясно, що русня всеодно не має ресурсів для великої війни?..
VVV [Останнi 20 месаг]
№ 1654624 вiд 2023-01-14 13:46:34
думаю лише сама наявність в України кількох сотен ракет великої дальності відбила б у кацапів бажання хуярити по інфраструктурі. з хуя б не поставити на виконання Будапештського меморандуму? виключно для стримування. типу ми забрали ядерні, але якщо така хуйня пішла, то назаміну от вам звичайних трохи, бо ми ж гарантували безпеку. але ж хуй там, спочатку треба нажертись лайна.
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1654623 вiд 2023-01-14 13:22:29
а цікаво шо от у України міжнародна підтримка, те-се, усі в захваті, якось по своєму нам співчувають і шось там намагаються підтримати. Гуманізм і всьо такоє...
Але з ніким (за виключенням 3-5 країн їбанатів) не дружні кацапи знаходять такого ж ізгоя і купують (міняють) у нього балістичні ракети далекої дальності і в промислових кількостях ударні безпілотники. А нам тіки снаряди і артилерію та колісну техніку в гомеопатичних дозах. Навіть про ті срані танки 30 річної давнини вже пів року поки безуспішно хороводи водять.
І усі такі ну да, ну да...
Jen [Останнi 20 месаг]
№ 1654622 вiд 2023-01-14 13:06:13
Іран ніби планував надати параші ракети з дальністю майже 700 км.
Потім оголосили що дальність обмежать до 500 км.
Від Київа до Брянська наприклад по прямій менш ніж 400 :(
Voxa (м. Запоріжжя) [Останнi 20 месаг]
№ 1654621 вiд 2023-01-14 12:36:51
по Зп весь час прилітає с300 десь з району Токмака - це більше 60км
Enot [Останнi 20 месаг]
№ 1654620 вiд 2023-01-14 12:36:13
Пишуть що все-таки це 12 танків. Ну, сподіваюся що це не остання поставка з Британії.
Enot [Останнi 20 месаг]
№ 1654619 вiд 2023-01-14 11:55:16
З ескадроном незрозуміло, він може мати чисельність як роти, так і батальйону. Тому складно сказати скільки танків передають. Я все ж сподіваюся що батальйон. Тому що рота танків які відрізняються від усіх інших це скоріше проблема ніж допомога.
klirik [Останнi 20 месаг]
№ 1654618 вiд 2023-01-14 11:26:31
Ні, я помилився. Між Харьковом та Білгородом 70км. А звідти точно пуляюють с300
Спочатку казали про дальність 30км, потім збільшили до 120км (теоретична -400км). Там все залежить радару наведення
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1654617 вiд 2023-01-14 11:24:11
А що це за фуйня була сьогодні - треба розбиратися. Можливо і справді перші випробування балістичних ракет з Ірану, як вже дехто пише.
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1654616 вiд 2023-01-14 11:21:29
Щодо термінології, то колись давно для позначення структурних одиниць бронетанкових військ чомусь вирішили використати терміни, що застосовувалися у кавалерії. Хоча навіть не “чомусь”, а тому, що кавалеристів частково перекваліфіковували на танкістів - скажімо, відомий генерал Джордж Паттон починав служити у кавалерії, а згодом пересів на танк.
Тобто squadron - це початково навіть не “ескадрилья”, а “ескадрон”.
klirik [Останнi 20 месаг]
№ 1654615 вiд 2023-01-14 11:19:05
Ракети с300 по наземним цілям літять до відстані 30км.
Від кордону Білорусі до Києва ~88км
Nedopysuvach (ale Potsinovuvach) [Останнi 20 месаг]
№ 1654614 вiд 2023-01-14 11:17:08
14 січня Росія атакувала Київ ракетами, що летіли з північного напрямку по балістичній траєкторії.
Джерело: речник Повітряних сил Юрій Ігнат в ефірі телеканалу 24 і в коментарі УП
Пряма мова: “Скоріш за все це ракети, які летіли по балістичній траєкторії. З північного напрямку. Балістика не є доступною, щоб ми її виявляли і збивали”.
Деталі: За словами Ігната, спеціалісти вивчатимуть за уламками, який саме тип ракет застосував ворог у суботу. Але очевидно, що це були або балістичні ракети або зенітні ракети С 300, які летять по балістичній траєкторії".
-------------------------
Фуйня якась. Якщо С-300 не до всіх районів Харкова долітає, то як вона до Києва долетить?
xliborob [Останнi 20 месаг]
№ 1654613 вiд 2023-01-14 11:15:27
sk (chromebook acer 14)
№ 1654611
Це не страх, а штучна відмазка для досягнення глобальної цілі. Більшість у правлячих колах ФРН сподіваються зберегти росію після війни. Розмовляв перед Різдвом з депутатом Європарламенту: хочуть аби хуйло здохло, навального на його місце, Донецьку та Луганську області допомогти деокопувати, а Крим лишити сірою зоною. Ідіоти. Це й же персонаж на 2-й день повномасштабної війни мені казав, що сенсу допомагати Україні зброєю нема, Київ буде незабаром захоплений
Starik (Україна, Київ) [Останнi 20 месаг]
№ 1654612 вiд 2023-01-14 11:08:04
може у кого є знайомі журналісти :)
то вже скажіть їм, бо нема сечі терпіти ти борошна.
squadron - це рота, 14 танків по стандарту НАТО
sk (chromebook acer 14) [Останнi 20 месаг]
№ 1654611 вiд 2023-01-14 11:07:29
Enot
№ 1654609
ну от питання, звідки цей “страх” “бути першим”?
ну буде німеччина першою - що станеться?
я тільки припустив що бояться саботажу від хуйлостану
Сторiнки : |